ورزشی

پاول:خیلی سخت است/ ما یک تیم با چهارده بازیکن هستیم

پاول:خیلی سخت است/ ما یک تیم با چهارده بازیکن هستیم

به گزارش کا 118 و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پاول متئوس درباره دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و بلغارستان در هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم، افزود: بازی مهمی پیش رو داریم. تیم ملی والیبال بلغارستان امروز مقابل آلمان بازی داشت و ما این مسابقه را زیر نظر داشتیم.

وی با بیان این‌که تیم ملی والیبال ایران هم برای بازی مقابل بلغارستان آماده می‌شود، گفت: بایستی از نظر تاکتیکی آماده‌سازی کاملی داشته باشیم. اما از طرفی دیگر نیاز داریم که متحد و با هم دیگر بازی کنیم. چند بازیکن که در تیم هستند، دیرتر از سایرین به تیم ملحق شدند. بایستی با بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار داریم، راهی پیدا کنیم که بهترین بازی خود را ارائه دهیم.

مربی تمرین دهنده تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: امتیاز با امتیاز و توپ به توپ باید در کنار همدیگر بازی کنیم. مسابقه با بلغارستان برای ایران بسیار مهم است.

متئوس درباره پیش‌بینی نتیجه بازی ایران و بلغارستان گفت: کار سختی است آن هم وقتی که روز به روز بازی دارید و سفرهای طولانی را پشت سر می‌گذارید. تیم‌ها زمان کافی برای استراحت ندارند و همچنین نمی‌شود انتظار داشت اجرای تاکتیک‌ها به صورت کامل و عالی صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: مشکلات کوچک و بزرگی داریم که باید آن‌ها را مدیریت کنیم. به نظرم تمرین خوبی را پیش از دیدار مقابل بلغارستان داشتیم. ما یک تیم هستیم و باید باهم مشلات را حل کنیم و رو به جلو حرکت کنیم.

مربی تمرین دهنده تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: چند ستاره را در ترکیب تیم نداریم و از دست دادیم. در حال حاضر 14 بازیکن در ترکیب تیم هستند که بایستی جای خالی چند بازیکنی که نیستند را پر کنند. بایستی راهی را برای ارائه یک بازی و نمایش خوب پیدا کنیم. در دو هفته گذشته با ترکیب متفاوتی در مسابقات حاضر بودیم. این هفته هم تیم ملی والیبال ایران ترکیب متفاوتی در اختیار دارد. بازیکنان با کیفیت زیادی در ترکیب حضور دارند که می‌توانند نمایش خوبی مقابل بلغارستان داشته باشند.

تیم ملی والیبال ایران ساعت هفت صبح روز جمعه 16 تیرماه در دومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم به مصاف بلغارستان می‌رود.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا