فرهنگ و هنر

پذیرش پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد در جشنواره ملی «پژوهش و فناوری» تصویب شد

به گزارش کا 118از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، سعیده اکبری داریان اعلام کرد: با توجه به تماس ها و درخواست های مکرّر استادان و نیز فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد با دبیرخانه جشنواره، تصمیم گرفته شد تا پایان نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد حول محورهای فراخوان جشنواره در فرایند داوری و ارزیابی قرار گیرد. بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۳۰ آبان ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. همچنین این زمان، تمدید نخواهد شد.

وی گفت: پیش از این و در نخستین جلسه کمیته علمی جشنواره، با توجه به توافق اکثریت اعضا مقرر شد تا پایان‌نامه‌ها فقط در مقطع دکتری پذیرفته شده و در مقطع کارشناسی ارشد، تنها موضوعاتی مانند علوم آرشیوی که مقطع دکتری ندارند، پذیرش شوند.

 وی افزود: امسال کاربرگ‌های ارزیابی آثار، بازطراحی شده‌اند و شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌توانند معیارها و کاربرگ های ارزیابی آثار را، ازطریق وبسایت جشنواره دریافت کنند.

علاقه مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت جشنواره به آدرس https://www.nlai.ir/research-festival مراجعه کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا