فرهنگ و هنر

پلنگ سیاه به سینما می‌آید

به گزارش خبرنگار سینمایی کا 118، Black Panther: Wakanda Forever یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت بلک پانتر از مارول کامیکس ساخته شده است. این فیلم که توسط مارول استودیوز تولید و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده دنباله‌ای بر پلنگ سیاه در سال ۲۰۱۸ و سی‌امین فیلم در دنیای سینمای مارول است.

پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد به دنبال یک آغاز عظیم در پایان هفته در سراسر جهان است. بلک آدام سه هفته است که بالاترین فروش در گیشه را به خود اختصاص داده است اما قرار است پایانی تماشایی داشته باشد چرا که پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد با یک افتتاحیه بزرگ رخنمایی می‌کند.

۳۶۵ میلیون دلار فروش برای این فیلم در سراسر جهان پیش‌بینی شده است.

رایان کوگلر کارگردانی این فیلم که فیلمنامه آن را با جو رابرت کول نوشته بر عهده دارد و لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، وینستون دوک، فلورنس کازومبا، دومینیک تورن، میشائلا کوئل، تنوک هوئرتا، مارتین فریمن و آنجلا باست در آن ایفای نقش کرده‌اند.

در این فیلم، رهبران پادشاهی واکاندا برای محافظت از ملت خود در پی مرگ پادشاه تِ‌چالا مبارزه می‌کنند.

بلک آدام برای سومین هفته پیاپی در صدر جدول فروش سینماهای آمریکا قرار گرفت. این فیلم که از آغاز اکران تاکنون رقیب جدی نداشته انتظار می‌رود بتواند فروش خود را بیش از ۱۲۰ میلیون دلار افزایش دهد. پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد رقیب جدیدی برای فیلم دوان جانسون‌ خواهد بود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا