ورزشی

احمدزاده: بازیکنان جدید، قدر پیراهن سپاهان را بدانند/ در سپاهان همه چیز جای خودش است

احمدزاده: بازیکنان جدید، قدر پیراهن سپاهان را بدانند/ در سپاهان همه چیز جای خودش است

به گزارش گروه ورزشی کا 118 و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، فرشاد احمدزاده در حاشیه اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در کشور ترکیه اظهار داشت: طی روزهای گذشته اردوی خیلی خوبی با حضور بازیکنان تیم در کشور ترکیه برگزار شده و بازیکنان تیم هم، همه با کیفیت و سرحال تمرین می‌کنند و شرایط خوبی بر اردو حاکم است.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته بازیکنان جدید به جمع بازیکنان سپاهان اضافه شده‌اند و امیدوارم که این بازیکنان از اردو استفاده کنند و شرایط تیم هر روز بهتر از روز قبل شود و با تیم کامل و خوبی روانه مسابقات شویم و با هماهنگی کامل راهی مسابقات شویم.

وینگر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به آغاز زودهنگام تمرینات تیم اصفهانی خاطرنشان کرد: همیشه برای اینکه تیمی منسجم و خوب داشته باشیم، لازم است با یک کادر فنی خوب، تمرینات منظمی را پشت سر بگذاریم و به نظر من امسال به نسبت سال‌های گذشته یکی از سال‌هایی است که در آن همه چیز به صورت منظم پیش رفته و امیدوارم که خیلی خوب ادامه پیدا کنیم.

وی پیرامون دومین سال کار کردن با مورایس تصریح کرد:  پارسال تا حدودی توانستیم بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذاریم اما در پایان فصل به نتیجه‌ای که می‌خواستیم دست پیدا نکردیم و قهرمانی به ما تعلق نگرفت اما امسال با شناخت مورایس، می‌توانیم تیم خوبی راهی مسابقات لیگ کرده و با تلاش بازیکنان، بهتر از پارسال نتیجه می‌گیریم.

احمدزاده با اشاره به اهمیت حضور هواداران امیدوارم که هواداران مثل سال گذشته در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند و ما را حمایت کنند. هواداران در روزهایی که فصل گذشته نیاز داشتیم، به تیم ما کمک کردند و امیدوارم امسال از ابتدا به کمک ما بیایند.

وی ادامه داد: حضور هواداران سپاهان برای ما بسیار مهم است زیرا با آمدن آنها خیلی انرژی می‌گیریم. می‌دانم که فصل گذشته برای آنها بسیار سخت بود که با آن همه حمایت به نتیجه مورد نظرشان دست پیدا نکردیم اما امیدوارم با حمایت آنها امسال بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

هافبک سپاهان با اشاره به حضور بازیکنان جدید در تمرین طلایی‌پوشان خاطرنشان کرد: بازیکنان جدید آنقدر بزرگ هستند که به خوبی می‌دانند که در چه باشگاهی حضور پیدا کرده‌اند و به همه چیز واقف هستند. باشگاه سپاهان، باشگاه بزرگی است و امیدوار هستم که قدر این پیراهن را بدانند و برای سپاهان تلاش کنند.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا