فرهنگ و هنر

پیکر شهید «نادر بیرامی» بر دوش مردم گیلانغرب تشییع شد

به گزارش خبرنگار کا 118، آیین تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت در شهر گیلانغرب با حضور پرشمار هزاران نفر از شهروندان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی از محل میدان ۲۲ بهمن تا مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور گیلانغرب پس از قرائت زیارت عاشورا و اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید مدافع امنیت از میدان ۲۲ بهمن تا مسجد جامع با ندای لبیک یا حسین(ع) و پیکر این شهید بزرگوار را تا جایگاه ابدیش در گلزار شهدای کرمان بدرقه کردند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم در سخنانی با تمجید از شجاعت و دلاوری مردان و زنان شهرستان گیلانغرب در دوران دفاع مقدس از این خطه به عنوان محل پرورش شیرمردان و شیرزنانی یاد کرد که برای دفاع از دین و وطن از جان و مال و همه چیز خود گذشتند. پیکر شهید نادر بیرامی بر دوش مردم گیلانغرب تشییع شد

حجت الاسلام «شمس‌الله جلیلیان»، در ادامه عشق به ولایت و جانفشانی برای وطن را از خصوصیات شهید بیرامی بیان نمود و افزود: شهادت معامله سودمند با خداوند است زیرا که جان شهید آنقدر ارزش دارد که خداوند خریدار او است.

وی گفت: روح شهید آنچنان پاک است که در همه چیز اثر می گذارد، تا جبهه حق و باطل هست جهاد مبارزه و شهادت طلبی هم وجود دارد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت : شهدا مرزهای عقیده دین اخلاق فرهنگ امنیت و عزت و اقتدار ملی را پاسداری می کنند و امروز امنیت و استقلال و ناموس پرستی این کشور و نظام به برکت فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی اضافه کرد: داعش صفتانی که امروز مرتکب جنایت می شوند متعلق به مردم نیستند و بدانند که ملت بزرگ ایران از همه اقوام در کنار هم با توسل به حبل المتین ولایت در دفاع از آرمان های این نظام و کشور در مقابل آنها ایستاده اند.

پیکر پاک شهید جهت خاکسپاری به زادگاهش در روستای بهرام وندی در دهستان حیدریه انتقال یافت.

عصر روز جمعه (۲۷ آبان ماه ۱۴۰۱) در جریان برگزاری مراسمی در شهرستان صحنه، عده ای اوباش و اغتشاشگر با هدف به هم زدن نظم و آرامش مراسم و کشاندن آن به سمت آشوب و اغتشاش، با سلاح سرد به سمت نیروهای مدافع امنیت حمله ور شده و سرهنگ بیرامی مسوول اطلاعات سپاه این شهرستان را به شهادت رساندند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا