سبک زندگی

چرا برخی از قالیشویی های شرق تهران مشتری های خود را از دست دادند؟

قالیشویی های شرق تهران

متاسفانه امروزه بسیاری از قالیشویی ها برای به دست آوردن سود بیشتر، آنطور که باید به مشتریان خود خدمات را عرضه نمی‌کنند. به عنوان مثال مواد شوینده‌ای که برای شستن فرش ها استفاده می‌شود، اگر کیفیت لازم را نداشته باشند، به احتمال بسیار زیاد، فرش ها آسیب می‌بینند و کیفیت بافت اولیه خود را از دست می‌دهند. همین مورد تبدیل به یکی از اصلی ترین دلایل برای از دست رفتن مشتریان قالیشویی های شرق تهران شده است.

البته قضیه تنها به همین جا ختم نمی‌شود و کلاهبرداری توسط قالیشویی های مختلف رایج شده است. چرا که بر اساس بررسی های که انجام شده است، بسیاری از افراد بدون اینکه از سرویس قالیشویی مورد نظر خود شناخت کافی را کسب کرده باشند، سفارش قالیشویی را به ثبت می‌رسانند ولی فرش ها هیچ وقت به مالک  آن باز نمی‌گردد. قضیه زمانی بدتر خواهد شد که شما بخواهید فرش های گران قیمت خود را به قالیشویی هایی بسپارید که از عملکرد آن ها شناختی ندارید و مدام باید در نگرانی باشید.

حالا شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که چه راه حلی برای اینکار وجود دارد؟ چگونه می‌توان قالیشویی های با کیفیت را شناخت؟ از چه طریقی می‌توان از کیفیت کار قالیشویی ها کسب اطلاع کرد؟ و سوالاتی از این قبیل را چگونه باید پاسخ  داد؟ سرویس قالیشویی پالسین بهترین راه حلی است که ما به شما پیشنهاد می‌دهیم و شما می‌توانید از سرویس قالیشویی  پالسین برای شستن فرش های خود بهره ببرید. در ادامه مطلب به بررسی کامل تر سامانه خدمات آنلاین پالسین و سرویس قالیشویی آن خواهیم پرداخت.  برای دیدن مناطق تحت پوشش قالیشویی شرق تهران نیز تنها کافی است بر روی لینک کلیک نمایید.

راهکار ویژه؛ بهره بردن از سرویس قالیشویی پالسین

امروزه نیاز ما به شرکت های مختلف خدماتی افزایش پیدا کرده است. چرا که اکثر افراد یک خانواده، شاغل هستند و یا در حوزه‌های مختلف مشغول به کار می‌باشند و نمی‌توانند آنطور که باید به کارهای منزل رسیدگی کنند. از این رو بهترین گزینه برای برطرف کردن نیازهای خانه و خانواده، بهره بردن از سرویس های مختلف و خدمات آنلاین است. قالیشویی نیز در بین همین سرویس ها قرار می‌گیرد که اگر با دید بازی انتخاب نشود، می‌تواند مشکلاتی را برای خانواده‌ها به وجود بیاورد.

همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، امروزه بسیاری از قالیشویی های شرق تهران به دلایل مختلفی در حال از دست دادن مشتریان خود هستند و همین امر تبدیل به یکی از اصلی ترین دغدغه های بزرگ برای افرادی شده است که نیاز به داشتن خدمات در این بخش هستند.

ولی هیچ نگرانی ای وجود ندارد؛ چرا که سرویس قالشیویی پالسین توانسته تمام مناطق شرق تهران را تحت پوشش خود در آورد و با خدمات ویژه ای که برای مشتریان خود به اشتراک می‌گذارد، رضایت آن‌ها را کسب کند.

یکی از مزیت‌های سامانه خدمات آنلاین پالسین این است که تنها با قالیشویی هایی همکاری می‌کند که اعتبار بالایی داشته و توانسته باشند رضایت مشتریان خود را به صورت صد در صد به دست آورند. همچنین اگر یک قالیشویی شرق تهران قصد همکاری با پالسین را داشته باشد، باید کیفیت کار خود را به صورت صد در صد تضمین کند. داشتن جواز از طرف اتحادیه قالیشویی و کسب تمام مجوزها، لازمه تأیید یک شرکت قالیشویی از طرف پالسین است.

حالا به جواب اصلی این سوال می‌رسیم که چه عواملی باعث از دست رفتن مشتریان می‌شوند.

چرا برخی از قالیشویی های شرق تهران مشتریان خود را از دست می‌دهند؟

در ابتدای متن اشاره کوچکی به دلایل مختلف شد. دلایلی که هر کدام از آن ها تاثیرگذاری ویژه ای را در از دست دادن مشتریان دارند که در ادامه مطلب به صورت گسترده تر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

استفاده از مواد شوینده بی کیفیت

اصلی ترین دلیلی که برخی از قالیشویی های شرق تهران مشتریان خود را از دست داده‌اند، این بوده که از مواد شوینده بی کیفیت در شستن فرش ها استفاده می‌کنند. همین مواد شوینده به دلیل ساختاری که دارند، باعث خواهند شد تا بافت فرش آسیب ببیند و دیگر آن دوام و استحکام اولیه را نداشته باشند. همچنین بسیاری از فرش ها نیز گرانقیمت هستند و دارای الیاف ظریف و حساس می‌باشند و باید از مواد شوینده مخصوصی برای شستشوی آن‌ها بهره گرفته شود که متاسفانه این مورد را نمی‌توانید در بسیاری از قالیشویی ها مشاهده کنید.

استفاده از نیروهای خدماتی غیر متخصص

یک قالیشویی باید بتواند نیروهای متخصصی را برای انجام کارهای خود داشته باشد. نیروی غیر متخصص با عملکرد ضعیف خود می‌تواند باعث آسیب به فرش ها شود. هر چند امروزه فرآیند شستن فرش در بسیاری از قالیشویی های شرق تهران با استفاده از دستگاه انجام می‌شود ولی اگر نیرو در همین زمینه یعنی کار با دستگاه قالیشویی تخصص نداشته باشد، باعث آسیب به فرش ها خواهد شد.

عدم توجه به زمان

زمان نیز به اندازه موارد فوق اهمیت بالایی را پیدا کرده است و یک قالیشویی معتبر باید در زمان موعد فرش ها را تحویل بگیرد و در زمان مشخص شده نیز قالی ها را تحویل دهد ولی متاسفانه امروزه قالیشویی های شرق تهران به این موضوع توجه نمی‌کنند و باعث شده‌اند که مشتریان آن‌ها از دست بروند. سرویس خدمات آنلاین پالسین با احترام به مشتریان خود تمام کارها را به صورت برنامه ریزی و زمان بندی شده به انجام می‌رساند و در این راه توانسته رضایت صد در صدی از مشتریان را به دست آورد.

عدم مشخص بودن هزینه های قالیشویی

بسیار دیده شده است که قیمت اولیه یک قالیشویی با قیمت نهایی آن اختلاف چشم گیری داشته است. این کار به یک شگرد در میان قالیشویی های بی تعهد تبدیل شده است. بدین صورت که هنگام جمع کردن فرش و قالی قیمت اعلام شده به مشتری را بسیار ارزان اعلام می‌کنند و موقع تحویل فرش ها، در فاکتور نهایی هزینه دو تا سه برابر قیمت اولیه محاسبه می‌شود. عدم صداقت و نبود شفافیت در قیمت دهی قالیشویی باعث نارضایتی مشتریان و کاهش اعتماد آن‌ها می‌شود.

تمامی موارد ذکرشده از جمله دلایلی هستند که می‌توانند باعث نارضایتی مشتریان شوند. از این رو سرویس قالیشویی شرق تهران پالسین با رعایت تمامی نکات موجود توانسته بهترین خدمات ارزنده را از خود ارائه دهد تا بتواند نیازهای مشتریان خود برطرف نماید.

سخن آخر

قالیشویی های شرق تهران شامل گستردگی بسیار زیادی هستند ولی متاسفانه بسیاری از آن‌ها تا به حال نتوانسته اند رضایت مشتریان خود را به دست بیاورند و در به دست آوردن مشتری یک روند نزولی را داشته است. دلایل مختلفی وجود دارند که یک قالیشویی مشتریان خود را از می‌دهد. به همین علت اگر شما نیز می‌خواهید فرش های خود را به یک جای معتبر بسپارید، فراموش نکنید تمام تحقیقات لازم را انجام دهید و رزومه شرکت را مورد بررسی قرار دهید و سپس برای سپردن کارهای خود به آن قالیشویی تصمیم نهایی را بگیرید. فرش ها برای راحتی خانه و زیبایی منزل اهمیت بالاییدارند و باید به آن‌ها توجه کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا