فرهنگ و هنر

کتاب «سایه‌ای روی تخت سیاه» در کرمانشاه بازخوانی شد

به گزارش خبرنگار کا 118، «قاسم گل کار» نویسنده کتاب در این مراسم گفت: از اینکه در جمع شما حاضر شدم بسیار خوشحالم و این در بازخوانی و تحلیل کتاب های نویسندگان در ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی بسیار اثرگذار و ارزشمند است و باید مردم از این چنین فعالیت هایی استقبال کنند.

وی بیان کرد: آثار دیگری در دست تحریر دارم تا بگویم هر آدمی دستی از خداوند است که به سوی ما آمده و مراقب باشیم این دستها خالی به سمت خدا نروند و برای ایجاد صلح مستمر در جامعه باید آدم ها فریاد های خاموش همدیگر را بشنوند.

کتاب «سایه‌ای روی تخت سیاه» در کرمانشاه بازخوانی شد

گل‌کار افزود: هر کدام از ما انسانها یک فریاد خاموش داریم، که اگر فریاد های خاموش یکدیگر را ببینیم و بفهمیم، امنیت و آرامش در جامعه حاکم خواهد شد و دیگر انسان ها هیچ گونه مشکلی با هم نخواهند داشت و همدیگر را درک خواهند کرد.

این نویسنده در خصوص کتاب سایه ای روی تخته سیاه عنوان کرد: این کتاب خاطرات دوران محصلی و معلمی اینجانب است که خلاصه گفته شده است؛ تا محبت و امنیت در مدارس و ارتباط موثر بین دانش آموزی و معلم برقرار نگردد هیچ تعلیم و آموزشی به ثمر نمی رسد.

گل‌کار در ادامه با تعریف خاطرات شیرین زمان معلمی خود، به نکاتی در خصوص ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی و عادت به مطالعه در بین کودکان تاکید کرد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از نویسنده کتاب تقدیر بعمل آمد.

کتاب «سایه‌ای روی تخت سیاه» در کرمانشاه بازخوانی شد

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا