فرهنگ و هنر

کشتی‌گیر مشهور آمریکایی به دنبال بازی در «چرخ دنده‌های جنگ»

به گزارش خبرنگار سینمایی کا 118، با ساخت اقتباس سینمایی از بازی محبوب «چرخ دنده‌های جنگ» ( Gears of War)، دیو باتیستا می‌خواهد که در این فیلم نتفلیکس ظاهر شود.

کشتی‌گیر مشهور آمریکایی به دنبال بازی در «چرخ دنده‌های جنگ»

او پس از جدا شدن از کمپانی WWE (ورلد رسلینگ اینترتینمنت با نام اختصاری دبلیودبلیوئی) در سال ۲۰۱۰ به سینما روی آورد و در فیلم‌های بسیاری به ایفای نقش پرداخت و با پشتکاری که در این عرصه از خود نشان داد، توانست توجه کارگردانانی همچون جمیزگان و ریدلی اسکات را جلب کند و وارد آثار کمپانی‌های بزرگی همچون مارول، یونیورسال و وارنر برادرز(برادران وارنر) شود.

پس از دواین جانسون (د راک)، باتیستا جزء موفق‌ترین سوپراستارهایی است که پس از خروج از دبلیودبلیوئی توانسته به این سطح از موفقیت در هالیوود دست یابد.

کشتی گیر سابق از سال‌ها پیش برای به دست آوردن این نقش به سختی لابی کرده بود تا جایی که شخصاً یک فیلم «چرخ دنده‌های جنگ»(Gears of War) را برای برادران وارنر ارائه کرد. در ظاهر تصور باتیستا بر این بود که هرگز به نقش رویایی خود یعنی لایو اکشن مارکوس فنیکس در یک فیلم سینمایی اقتباسی از این بازی ویدیویی محبوب دست پیدا نمی‌کند.

بر اساس اعلام اخیر نتفلیکس، یک فیلم لایو اکشن در کنار یک مجموعه انیمیشن بزرگسالان در حال توسعه است.

هنوز هیچ بازیگری برای ایفای نقش در این فیلم تعیین نشده اما طرفداران بسیاری باتیستا را بر اساس پیشینه‌ای که او در تیراندازی دارد برای نقش مارکوس فینیکس پیشنهاد داده‌اند.

پیشتر، کلیف بلزینسکی خالق بازی ویدئویی «چرخ دنده‌های جنگ» از باتیستا برای ایفای نقش مارکوس فنیکس حمایت کرده بود.

کشتی‌گیر مشهور آمریکایی به دنبال بازی در «چرخ دنده‌های جنگ»

در زمان حاضر تاریخ پخش رسمی برای فیلم اقتباسی و مجموعه انیمیشن «چرخ دنده‌های جنگ» از سوی نتفلیکس اعلام نشده است.

چرخ‌دنده‌های جنگ یا ابزار جنگ (Gears of War) عنوان یک مجموعه و فرنچایز بازی ویدئویی به سبک تیراندازی سوم شخص است که توسط شرکت اپیک گیمز خلق شده‌ و توسط شرکت کانادایی «The Coalition» توسعه یافته و کار انتشار آن بوسیلهٔ استودیو مایکروسافت انجام می‌پذیرد.

اولین نسخه از این سری تحت عنوان چرخ‌دنده‌های جنگ در هفتم نوامبر ۲۰۰۶، برای کنسول اکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شد.

کشتی‌گیر مشهور آمریکایی به دنبال بازی در «چرخ دنده‌های جنگ»

داستان بازی «چرخ دنده‌های جنگ» به دنبال شخصیت مارکوس فنیکس است، یک سرباز کهنه‌کار که وظیفه رهبری آخرین تلاش انسان‌ها برای نابودی لوکاس هورد (خزندگان فرازمینی انسان گونه) و نجات بشریت را بر عهده دارد.

دو دنباله به نام‌های چرخ‌دنده‌های جنگ ۲ (۲۰۰۸) و چرخ‌دنده‌های جنگ ۳ (۲۰۱۱) نیز عرضه شده‌اند که همچنان به دنبال درگیری مداوم فنیکس و بشریت با لوکاس هورد و نیروهای لمبنت می‌پردازد.

در سال ۲۰۱۳، اپیک گیمز و استودیو مایکروسافت نسخه‌ای با عنوان چرخ‌دنده‌های جنگ: داوری را منتشر کردند که پیش‌درآمدی بر قسمت نخست این سری به‌شمار می‌رفت.

قسمت چهارم بازی چرخ‌دنده‌های جنگ ۴، ۲۵ سال پس از چرخ‌دنده‌های جنگ ۳ دنبال می‌شود و شخصیت اصلی آن «جِی‌دی»، پسر فنیکس است.

آخرین نسخه از این سری نیز به نام چرخ‌دنده‌های ۵ در سال ۲۰۱۹ برای مایکروسافت ویندوز و اکس‌باکس وان منتشر شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا