فرهنگ و هنر

کلنگ‌زنی پروژه «مجتمع گردشگری حقانی» در لنجان

کا 118/اصفهان رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان لنجان، گفت: پروژه مجتمع گردشگری حقانی در روستای رحمت‌آباد در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ مترمربع احداث می‌شود و زمینه اشتغال مستقیم ۴۰ نفر را فراهم می‌کند.

احمد فتحی در گفت‌وگو با کا 118 اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، پروژه مجتمع گردشگری حقانی در روستای رحمت‌آباد واقع در بخش باغبهادران شهرستان لنجان کلنگ زنی و مراحل ساخت آن رسماً از امروز آغاز شد.

وی افزود: این پروژه پس از اخذ استعلامات دستگاه‌های مربوط موفق به اخذ مجوز احداث از اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان شد و پیش‌بینی می‌شود با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان لنجان تصریح کرد: پروژه مجتمع گردشگری حقانی در روستای رحمت‌آباد در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۸۰۰ متر مربع احداث می‌شود و پس از بهره‌برداری زمینه اشتغال مستقیم ۴۰ نفر را فراهم می‌کند.

فتحی خاطرنشان کرد: شهرستان لنجان با توجه به دارا بودن مناظر طبیعی بکر و جریان دائمی رودخانه زاینده‌رود در بخش باغبهادران یکی از مقاصد مهم طبیعت‌گردی و اکوتوریسم کشور است و براساس آمارهای اعلام شده یکی از پنج مقصد پربازدید استان اصفهان بوده که متناسب این پتانسیل‌ها، ایجاد و توسعه تأسیسات گردشگری، یکی از ضروریات منطقه و جزءِ اولویت‌های اداره میراث فرهنگی شهرستان است.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا