فرهنگ و هنر

۳ فیلم جدید به سینماها می‌آیند

به گزارش خبرنگار سینمایی کا 118، در فاصله حدود یک‌ماهی که از نمایش بام بالا به عنوان آخرین فیلم اکران کنونی سینماها می‌گذرد، قرار است از چهارشنبه هفته آینده، سه فیلم جدید به روی پرده برود.

فیلم طبقه یک و نیم به کارگردانی نوید اسماعیلی در سرگروه پردیس مگامال توسط دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود اکران می‌شود.

فیلم بیرو نیز به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در سرگروه کورش توسط دفتر پخش نمایش گستران و انیمیشن سینمایی لوپتو هم ساخته عباس عسگری در سرگروه پردیس هویزه توسط دفتر پخش بهمن سبز اکران خواهد شد.

طبقه یک و نیم را نوید اسماعیلی به نویسندگی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی غلامرضا آزادی درسال ۱۳۹۹ کارگردانی کرده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده: داستان فیلم در یک کارخانه می‌گذرد که مدیر مالی آن، یک روز با ورود به محل کار متوجه اتفاقاتی غیرمنتظره می‌شود.

در این فیلم، مهدی هاشمی، صحرا اسداللهی، خسرو احمدی، قاسم زارع، شهره سلطانی، بهروز پناهنده، مهران رجبی، امیرمحمد متقیان و اسدالله یکتا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

۳ فیلم جدید به سینماها می‌آیند

فیلم بیرو را مرتضی علی عباس میرزایی سال گذشته جلوی دوربین برد. فیلمی که سال گذشته در جشنواره فجر به نمایش درآمد. این فیلم، روایتی از زندگی علیرضا بیرانوند، از دوران کودکی تا ورود به فوتبال حرفه‌ای و عضویت در تیم ملی فوتبال ایران است.

در بیرو، بازیگرانی چون حسین بیرانوند، رضا داوودنژاد، سعید داخ، صحرا اسدالهی، سهیل قنادان، سیاوش چراغی‌پور، مهدی زمین‌پرداز، ستایش تارانی و سارا والیانی بازی کرده‌اند.

۳ فیلم جدید به سینماها می‌آیند

لوپتو، یک انیمیشن موزیکال با فضای کمدی است. داستان این فیلم درباره پزشک یک آسایشگاه روان‌درمانی است که تصمیم گرفته است با تولید یک محصول اسباب‌بازی، بیماران را درمان کند. این اتفاقات با حضور یک فرشته که در دکتر حس امید ایجاد می‌کند پیش می‌رود، اما او این فرشته را نمی‌بیند و تنها علی پسر دکتر او را می‌بیند. در ادامه قصه، آقای دکتر متوجه خرابکاری یکی از بیماران در تولید می‌شود که علی با کمک فرشته به دنبال راه حلی برای این مشکل است.

سه فیلم جدید اکران از چهارشنبه هفته آینده، ۱۱ آبان‌ ماه به روی پرده می‌روند.

۳ فیلم جدید به سینماها می‌آیند

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا