ورزشی

دقیقی: تیم ملوان به لحاظ تاکتیکی یک تیم بسیار خوب است

به گزارش کا 118، سعید دقیقی جمعه شب ۲۱ اردیبهشت در نشست خبری پیش از بازی شمس‌آذر قزوین و ملوان بندر انزلی، اظهار کرد: فردا بازی مهمی را در برابر تیم بزرگ ملوان داریم، تیمی که قدمت تاریخی، بازیکنان کیفی و تماشاگران پرشور و نشاط دارد.

وی ادامه داد: تیم ملوان به لحاظ تاکتیکی یک تیم بسیار خوب است و به اعتقاد من در نیم‌فصل اول جزو تیم‌هایی بود که بازیکنان با کیفیتی جذب کرد و شاید اگر ۲ تیم را بخواهم نام ببرم که در فصل نقل و انتقالات توانسته خود را با بازیکنان با کیفیت تقویت کنند یکی از تیم‌ها ملوان بندرانزلی باشد.

این سرمربی فوتبال با بیان اینکه ملوان می‌تواند جایگاه بهتری را به دست بیاورد، گفت: شمس‌آذر هم یک تیم فوق‌العاده شایسته و توانمند است و هر روز پیشرفت قابل توجهی نسبت به قبل دارد حتی پس از نیم‌فصل که بازیکنان خود را فروختیم بازیکنان جایگزین و جوان خیلی خوب عمل می‌کند و توانسته‌اند جای خود را در تیم پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت و توان خود را به کار می‌بریم که بتوانیم در بازی فردا سه امتیاز را کسب کنیم و پیروز از زمین مسابقه خارج شویم و امیدواریم این مهم با همراهی هواداران محقق شود چون نقطه اتکای شمس‌آذر مردم شریف قزوین و هواداران خوبمان هستند.

دقیقی تصریح کرد: اگر توانستیم سه امتیاز فردا را از آن خود کنیم، در جایگاه پنجم جدول قرار می‌گیریم و فکر می‌کنم در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل این اتفاق در تاریخ فوتبال کشور بی‌بدیل باشد که تیمی به لیگ برتر صعود کند، با کسر امتیاز مواجه شود و در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ در جایگاه پنجم قرار بگیرد هرچند که معتقدم شمس آذر می‌توانست در جایگاه بالاتر هم قرار بگیرد.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران اظهار کرد: به اعتقاد من حضور مردم قزوین عامل اصلی انگیزه بازیکنان شمس آذر است که تا لحظه آخر برای این تیم تلاش کنند بنابراین اگر هواداران فردا ما را حمایت کنند و جو استادیوم را به سمتی ببرند که بیشتر سکوها پر شود بچه‌ها با انگیزه‌تر از قبل کار می‌کنند و نتیجه خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا