ورزشی

پولیسیچ: برای این چالش جدید بسیار هیجان‌زده هستم

پولیسیچ: برای این چالش جدید بسیار هیجان‌زده هستم

به گزارش کا 118 ، کریستین پولیسیچ ستاره آمریکایی این هفته قراردادی چهار ساله با میلان امضا کرد تا به دوران حضورش در چلسی پایان دهد. این بازیکن آمریکایی پس از انتقال ۶۴ میلیون یورویی از بوروسیا دورتموند به چلسی در سال ۲۰۱۹، هرگز انتظارات را برآورده نکرد.

کریستین پولیسیچ درباره جدایی از چلسی و رفتن به میلان گفت: در چلسی می‌توانستم فرصت بیشتری به دست بیاورم ولی بنا به دلایلی این فرصت به من داده نشد و همانطور که قبلا گفتم من برای این چالش جدید بسیار هیجان‌زده هستم و دوست دارم خودم را به بهترین شکل در میلان نشان دهم. هر روز نگرش خوبی دارم و خوب تمرین می‌کنم تا در میلان موفق باشم. من یک فرصت عادلانه مانند دیگران می‌خواهم تا بتوانم ارزشهایم را نشان دهم.

پولیسیچ در چهار فصل حضورش در چلسی ۱۴۵ بازی انجام داد و ۲۶ گل به ثمر رساند و ۲۱ پاس گل داد. نقطه اوج او در فصل ۲۱-۲۰۲۰ بود که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید گلزنی کرد تا باشگاه لندنی به فینال برسد و برای دومین بار جام را بالای سر ببرد. فصل گذشته او در ۳۰ بازی در تمام رقابت‌ها یک گل به ثمر رساند.

این بازیکن اهل پنسیلوانیا همچنان یک چهره کلیدی برای تیم ملی آمریکا بوده و دو بار کشورش را به قهرمانی در لیگ ملت‌های آمریکای شمالی و مرکزی هدایت کرده است و همچنین نقش مهمی در صعود آمریکا به  مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ داشت. در مجموع، پولیسیچ ۶۰ بار برای ایالات متحده بازی کرده و ۲۵ گل به ثمر رسانده است.

او در بخش دیگری از صحبتهایش نیز افزود: فکر می‌کنم این فرصت بزرگی برای من است که یاد بگیرم و رشد کنم. بازی در یک لیگ جدید باعث می شود با چیزهای جدیدی آشنا شویم و در کل به رشد شما کمک خواهد کرد.

روبن لوفتوس چیک نیز تابستان امسال استمفوردبریج را به مقصد سن سیرو ترک کرد تا پولیسیچ دومین بازیکن از چلسی باشد که راهی میلان می شود. او همچنین با اولیویه ژیرو، مهاجم سابق چلسی که به گفته پولیسیچ به او کمک کرد تا پیشنهاد میلان را قبول کند نیز پیوست.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا