ورزشی

درخواست از فیفا: جلوی عربستان را بگیرید!

درخواست از فیفا: جلوی عربستان را بگیرید!

به گزارش کا 118، چندین باشگاه لیگ انگلیس که از اقدامات باشگاه‌های عربستانی وحشت کرده‌اند، در تلاش هستند تا به فیفا فشار بیاورند تا با اعمال کنترل مالی، جلوی بریز و بپاش‌های آنها را بگیرند.

ظاهراً یکی از نگرانی‌های آنها این است که بین اول سپتامبر (که پنجره نقل و انتقالات لیگ‌های بزرگ اروپا بسته می‌شود) تا هفتم سپتامبر (پایان پنجره نقل و انتقالات در عربستان) بسیاری از ستارگان آنها با ارقام نجومی توسط تیم‌های عربستانی ربوده شوند و دیگر باشگاه‌های انگلیسی وقت لازم برای جایگزینی بازیکنان را نداشته باشند.

گری لینکر در مورد پول‌پاشی تیم‌های عربستانی گفته: «عربستانی‌ها پول زیادی را در این تابستان هزینه کرده‌اند اما تا زمانی که امباپه یا ستاره جهانی دیگری را نخرند، باشگاه‌های بزرگ اروپا می‌توانند در این باره آرامش داشته باشند. در حال حاضر لیگ عربستان چیزی فراتر از آخرین لیگ برای بازیکنانی نیست که به مرگ فوتبالی خود نزدیک شده‌اند و به دنبال آخرین منبع درآمد هستند، مثل بنزما که به الاتحاد رفته است. درست مثل لیگ‌های چین و آمریکا یا من که در پایان فوتبالم به ژاپن رفتم. شاید در ابتدا آسان به نظر برسد که بگوییم «با هیچ پولی حاضر نیستم به آنجا بروم» اما وقتی که میلیون‌ها پول را جلوی صورتت می‌گذارند، این به یک مشکل و تردید واقعی تبدیل می‌شود. آسان نیست که به چنین پیشنهادی پاسخ منفی بدهید.»

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا