ورزشی

جانشین بروزوویچ مشخص شد

جانشین بروزوویچ مشخص شد

به گزارش کا 118، باشگاه اینترمیلان بعد از انجام مذاکرات موفقیت آمیز با داویده فراتسی، دقایقی پیش رسما با او قرارداد بست. این بازیکن به عنوان جانشین مارسلو بروزوویچ که به النصر پیوست جذب شده است.

این بازیکن 23 ساله با قرارداد قرضی به مدت 12 ماه راهی اینتر شد. در قرارداد طرفین تعهد خرید دائم فراتزی از فوریه 2024 با قراردادی به مدت 5 سال (تا 2028) وجود دارد. او در طول مدت حضورش در سن سیرو سالیانه 2.8 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.

فراتزی در 76 بازی برای ساسولو 11 گل زد و 4 پاس گل داد. او که در تمامی رده‌های سنی برای تیم ملی ایتالیا بازی کرده، سابقه حضور در 6 دیدار ملی بزرگسالان را نیز دارد.

اینتر بعد از فروش بروزوویچ به النصر با چند گزینه در حال مذاکره بود و در نهایت فراتزی را جانشین ستاره کروات خود کرد. هافبک فصل گذشته ساسولو روز گذشته برای انجام معاینات پزشکی راهی میلان شد و امروز بعد از انجام توافقات نهایی قرارداد رسمی خود را با اینتر به امضا رساند.

باشگاه اینتر دقایقی پیش با تایید خرید فراتزی در رسانه رسمی خود نوشت: داویده فراتزی به عنوان بازیکن جدید اینتر معرفی می‌شود. این بازیکن متولد 1999 است و به صورت قرضی با بند خرید دائمی به اینتر پیوست.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا