فرهنگ و هنر

صداوسیما تاریخ برجسته کردستان را معرفی کند

به گزارش خبرنگار کا 118، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز کردستان اظهار داشت: ارتقای نیروی انسانی و کارکنان در بدنه ادارات و دستگاه‌های اجرایی کشور و استان، به ویژه صدا وسیمای مرکز کردستان مورد نیاز است.

وی ایجاد تنوع در برنامه‌های صدا و سیما را برای جذب مخاطب با هدف پیشبرد امور مورد تاکید قرار داد و افزود: پرهیز از حرکت‌های تقلیدی و تکراری با رویکرد تنوع در پخش برنامه ها در صداوسیما مورد توجه قرار گیرد.

لزوم استفاده از افراد تحصیل کرده و خبره در سطح عالی برای بیان موضوعات موثر در شبکه استانی از دیگر مواردی بود که نماینده ولی فقیه در کردستان به آن اشاره کرد و گفت: ایجاد برنامه هایی با اندیشه ورزی در راستای جذب مخاطبان و وادار کردن آنان به اندیشیدن و ایده پردازی در دستور کار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه شعر، ادب، کتاب و هنر در شبکه استانی به عنوان یک استان فرهنگی در راستای رونق بیشتر مورد توجه قرار گیرد، افزود: امروز شعر و آثار ادبی بین جوانان کم رونق و مورد بی توجهی قرار گرفته است که رسانه ملی می تواند در بازگشت دوباره به سمت آن نقش موثری داشته باشد. 

وی در ادامه سوزاندن پرچم مقدس جمهوری اسلامی را یک حرکت ابتذال و بی ارزش برشمرد و اظهار داشت: در این عمل پرچم یک کشوری که نماد یک ملت است مورد توهین و بی احترامی قرار می گیرد.

علی مرادی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان هم در این دیدار بر تلاش برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای معرفی استان در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا