ورزشی

مدیر ورزشی پیشین فیورنتینا: طارمی بسیار باهوش است ولی او شبیه لوکاکو نیست

 مدیر ورزشی پیشین فیورنتینا: طارمی بسیار باهوش است ولی او شبیه لوکاکو نیست

به گزارش کا 118، مدیران باشگاه اینتر به دلیل رفتار غیرحرفه‌ای روملو لوکاکو در مذاکرات طرفین، قید خرید او را زده‌اند و حالا در بازار نقل‌وانتقالات به دنبال یافتن مهاجمی دیگر هستند که در این بین نام مهدی طارمی هم مطرح شده است. بر اساس گزارش‌ رسانه‌های ایتالیایی؛ باشگاه اینتر، اولین تماس خود را برای جذب طارمی 31 ساله با باشگاه پورتو برقرار کرده است، هرچند این باشگاه پرتغالی علام کرده تنها در صورت دریافت 30 میلیون یورو حاضر به فروش این بازیکن است.  بتو از اودینزه و فولارین بالوگون از آرسنال، سایر گزینه‌های باشگاه اینتر برای جایگزینی روملو لوکاکو در خط حمله نراتزوری به شمار می‌روند.

کارلوس فریتاس مدیر ورزشی پیشین تیم‌های فیورنتینا و اسپورتینگ لیسبون در گفت‌وگو با پایگاه خبری «کالچو مرکاتو وب» ایتالیا، درباره مهاجم ایرانی پورتو که این روزها بحث پیوستنش به اینتر مطرح است، گفت: این کمی غیرمعمول است چون طارمی می‌تواند در سمت چپ یا پشت مهاجمان هم بازی کند. او در یافتن فضاها بسیار باهوش است و درک خوبی از هم‌تیمی‌هایش دارد. طارمی در زمین تصادفی نمی‌دود، او حرکات هم‌تیمی‌هایش را پیش‌بینی می‌کند و تکنیک زیادی دارد. طارمی در تیم ملی فوتبال ایران هم‌رده آزمون است و برای هر چالشی آماده است، اما او اصلا شبیه لوکاکو نیست.

طارمی که وارد سال پایانی قراردادش با پورتو شده، فصل گذشته با به ثمر رساندن 22 گل عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال را از آن خود کرد. او در سه فصل اخیر آمار 80 گل‌ زده و 49 پاس‌گل در 147 بازی را در این تیم پرتغالی از خود بر جای گذاشته است.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا