ورزشی

گزینه‌های جانشینی مگوایر در منچستریونایتد

 گزینه‌های جانشینی مگوایر در منچستریونایتد

به گزارش کا 118، پس از اینکه رسانه‌های انگلیسی امروز (چهارشنبه) اعلام کردند باشگاه وستهام با منچستریونایتد بر سر انتقال هری مگوایر به جمع چکش‌ها در ازای 30 میلیون پوند به توافق رسیده است، حالا خبر می‌رسد که مدیران باشگاه منچستریونایتد گزینه‌هایی را برای جانشینی این مدافع انگلیسی در نظر دارند. طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی؛ ژان کلیر تودیبو مدافع میانی تیم فوتبال نیس که سابقه عضویت در تیم‌های بارسلونا و شالکه را دارد، یکی از این گزینه‌هاست. منچستریونایتد مذاکرات خود با مدیربرنامه‌های این مدافع فرانسوی و 23 ساله را آغاز کرده است.

گزینه دیگر منچستری‌ها، بنجامین پاوار 27 ساله است که وارد سال پایانی قراردادش با بایرن مونیخ شده است. نمایندگان باشگاه منچستریونایتد با این مدافع راست هم وارد مذاکره شده‌اند. طرفین در تلاش هستند تا به توافقی برسند، این در حالی است که این مدافع فرانسوی از بازی در لیگ برتر استقبال می‌کند. انتظار می‌رود انتقال او چیزی در حدود 30 تا 40 میلیون یورو هزینه داشته باشد.

ادموند تاپسوبا مدافع 24 ساله و بورکینافاسوئی بایرلورکوزن هم دیگر گزینه شیاطین سرخ برای تقویت خط دفاعی منچستریونایتد است. از سوی دیگر خبر می‌رسد باشگاه بشیکتاش برای عقد قراردادی سه ساله با اریک بایی مدافع ساحل عاجی شیاطین سرخ به توافق رسیده است.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا