فرهنگ و هنر

سردار سلامی: رویای شیطانی دشمن برای تجزیه ایران تعبیر نخواهد شد

به گزارش کا 118، سردار سرلشگر حسین سلامی روز پنجشنبه در اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم که در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: آمریکا دوست دارد خیابان های ما را دود آلود و آتش گرفته ببیند و ما سفینه به آسمان نفرستیم و می خواهد ما نیازمند، فقیر و فلج باشیم و بیماران ما به دارو دسترسی نداشته باشند.

وی افزود: زنان ما از حجابشان به عنوان سنگری برای حفظ ارزش های والای خود، حفاظت و صیانت می کنند و به ندای شیطان پاسخ نمی دهند و جوانان ما و آن هایی که فریب خورده اند برخواهند گشت و دوست داریم آنان لباس جهاد پوشیده و در مقام پیاده نظام دشمنان نباشند.

وی بیان کرد: مسیرهای جهاد را آموخته ایم و به پیش خواهیم رفت و نفوذ منطقه ای ما باقی است. قدرت دفاعی ما افزوده خواهد شد، اقتصاد خود را شکوفا کرده و بر مشکلات اقتصادی فائق می آییم و معتقد هستیم ایرانی آزاده مسلمان حتی غیر مسلمان، حاضر نیست کشور به خاطر مشکلات اقتصادی آسیب ببیند.

فرمانده کل  سپاه پاسداران افزود: علما، عمودها و ستون های مستحکم دین و عزت ملت هستند و ما سرمایه های عظیمی داریم که اگر به حرکت در آید ایران به یک قدرت مسلط و عالی در جهان تبدیل می شود. امروز در آستانه تبدیل شدن به یک قدرت جهانی بوده و از هیچ چیز نگران نیستیم و دل های ما محکم و گام های ما مسلط است.

وی عنوان کرد: امروز رهبر ما دلسوز و دغدغه مند و همراه با نگرانی است اما شجاعت، حکمت، ژرف اندیشی، دشمن شناسی و تدبیر الهی او، ایستادگی و ثبات قدم او در قلب یک میدان عظیم جهانی جهاد را شاهد هستیم.

رهبر معظم انقلاب سفینه نجات امت در تلاطم امواج است

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: رهبر معظم انقلاب سفینه نجات امت در تلاطم امواج است. او با ایمانی آسمانی و حسینی ایستاده است و ملت با ایشان بیعت کرده و کنارش ایستاده است.

وی افزود: دشمن گمان می کند می تواند با به صحنه آوردن عده قلیلی فریب خورده،  انقلابی با شکوه را در معرض آسیب قرار دهد اما ملت ایران زنده است.

سلامی تصریح کرد: دشمن رویاهای پریشانی دیده است و دوست دارد مانند گذشته اجنبی ها پادشاهان و رهبران ایران را تعیین کنند و پادشاه ایران را به موریس تبعید کنند و دوست دارند خیابان های ما مملو از شراب خانه ها و مراکز قمار باشد و می خواهند چهره زنان ما را بی هویت مانند زنان غرب کرده و می خواهند مانند گذشته یکی از ستون های دوگانه سیاست های نیکوسن در منطقه خلیج فارس و ژاندارم حافظ منافع شان باشیم.

وی گفت: دشمنان می خواهند جوانان ما خدا را تعظیم نکنند و حجاب که سنگر کلیدی حفظ عزت، کرامت و صیانت از ارزش های زن مسلمان است را از زنان ما بگیرند. فریاد های دشمن فریادهای شیطان است و آن ها به جنگ خدا و رسول آمده اند تا معصومیت را از رخسار پسران و دختران ما گرفته و نمادهای شیطانی را بر قامت جوانان ما نشانده و جوانان ما را از اسلام، وطن، ولی خود و ملت خود دور کنند و این توطئه دشمنان ما در زمان حاضر است.

هر یک از آنان ستاره ای بی غروب اما پر فروغ هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: شهادت فیض عظیم و معراج به پیشگاه ربوبی خداوند است و شهیدان ما دلایل و حجت های واضح الهی برای ما به شمار می روند که راه را گم نکنیم و هر یک از آنان ستاره ای بی غروب اما پر فروغ هستند.

وی گفت: شهیدان سازندگان یک هویت عظیم بر مبنای فضایل دین در جامعه ما هستند و نشانه ها و دلایل بر حق استقامت یک امت در مقابل قدرت های مستکبر هستند. آنان سازندگان وجود ما هستند و بدون شهیدان وجود ما بی معناست چرا که آن ها رفتند و ما هستیم که مانده ایم.  

وی ابراز داشت: اسلام در سرزمین ایران با ریختن خون شهدا قد کشید و این درخت تناور ریشه هایش در بین مردم ایران عمیق شد و سرشاخه های شهادت، عزت و کرامت برای مسلمانان آفرید.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: شهدا کسانی بودند که باعث شدند از وادی ظلمات به نور هدایت شویم و از مجد و عظمت اسلام پاسداری کردند و تن شان را به گلوله ها زدند تا گلوله ها بر خاک این سرزمین فرود نیاید.

وی گفت: شهدا برای حفظ حرمت نوامیس ما جان خود را تقدیم کردند و بر آرزوهایشان غلبه کردند و بر هوای نفس چیره شده و از کالبد مادی جسم به در آمده و به معراج رفتند و به ما پرواز یاد دادند.

سردار سلامی ابراز داشت: امنیت، عزت، استقلال، هویت ، پیشرفت، کرامت و شخصیت ما و جلوه های درخشان شکوه معنوی ملت ما بدون تردید مدیون شهیدان است. آنان نه تاریخ را برای مدت محدودی تغییر دادند اساسا رخساره سرنوشت ابدی کشور ما را ترسیم کردند.

وی بیان کرد: شهادت یک حقیقت جاری و یک واقعیت برای مدت کوتاهی از زمان نیست و درحقیقت عظمت الهی است که برای ما قابل درک نیست که چگونه یک نفر می تواتند زیباترین معامله را با خداوند انجام دهد و شهدا زیرک و هوشمند و قوی بودند.

وی گفت: اکنون شهدا ما را در ارتفاع رفیع آزادگی، استقلال، عزت و حاکمیت اسلام قرار دادند و باکسانی جنگیدند که فقر و فحشا ارمغان شان بود و شهدا مظاهر دعوت الهی به فضل و تقوا بودند.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: بر قافله سالار شهیدان قم شهید مهدی زین الدین و برادر شهیدش مجید زین الدین درود می فرستیم و باید بر پدران، مادران، همسران و فرزندان شهیدان درود بفرستیم.

وی بیان کرد: پس از دهها سال امواج پر خروش جمعیت مشتاقانه در مراسم تجلیل از ستارگان درخشان ما جمع می شوند و این مساله به این حقیقت الهی متکی است که شهدا زنده هستند پس باید از این امانت های الهی پاسداری کنیم. امروز دشمن ما به جنگ شهدا آمده است و آرایش سیاسی یک صحنه جهانی را شاهد هستیم که در آن آرایه به هم پیوسته ای از شیاطین دور هم جمع شده اند.

وی افزود: آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، اسرائیل و رژیم سعودی در آرایش به هم پیوسته در کنار ائتلاف گذشته خود به جنگ خدا و رسول و شهیدان آمده اند و در دشمن ژرفای یک توطئه عظیم علیه یک ملت را می بینیم.

سلامی گفت: دشمن از ملت ایران عصبانی است چون ملت ایران با طلوع خورشید اسلام از مشرق زمین کافران را مبهوط کرده و بر کفر غلبه کرده است. آن زمان که امام خمینی(ره) طلوع کرد و خورشید اندیشه های الهی او از افق این سرزمین پیام وحی را به گوش جهانیان رساند و امتداد بعثت نبوی شد خورشید از شرق طلوع کرد.

وی اظهار داشت: خورشید انقلاب ما بود که از مشرق عالم طلوع کرد و پادشاهی دو هزار و 500 ساله که نماد ستم و استبداد و مظهر استعمار بود را در هم شکست، بت ها شکسته شد و ابراهیم آمد و دشمن مبهوط شد و احساس کرد جهان تغییر کرده است و رخسار عالم را امام با انقلاب خود تغییر داد.

وی بیان کرد: دشمن به جنگ تحمیلی علیه ایران دست زد و تمرکز قوی خود را بر قلب انقلاب اسلامی گذاشتند و شهیدان والا مقام در مقابل دشمن  با دست های خالی اما قلب هایی مطمئن ایستادند و آمریکا، شوروی، انگلیس، آلمان، فرانسه و مرتجعان عرب همه شکست خوردند.

فرمانده کل سپاه افزود: پدید آوردن پدیده تکفیر با هدف انتشار اسلام جعلی و ساخته دست استعمار انگلیس و آمریکا بود تا جلوی نفوذ انقلاب اسلامی را بگیرند امت اسلام با میدان داری یک رهبر بزرگ که نایب امام زمان و مدبر است و با میدان داری فرمانده قهرمانی به نام قاسم سلیمانی پدیده تکفیر با  شکست مواجه شد دشمن دوباره احساس کند تمام اندوخته های ذهنی و نقش آفرینی های سیاسی اش یکباره با هم در سرزمین های اسلامی مدفون شدند.

وی عنوان کرد: تحریم ها را علیه ملت ایران قرار دادند اما ما پیش رفتیم، ماهواره به آسمان رفت هسته های ریز ماده شکافته شد و به انرژی هسته ای رسیدیم و همه نیازها را در داخل تامین کردیم و هرگز در وضعیتی همانند شعب ابیطالب نبودیم هر چند همه گرد آمده بودند تا ملت ما را فلج و تسلیم کنند اما رهبر بزرگ انقلاب اسلامی از این تحریم ویرانگر فرصتی برای رفعت بخشیدن به منزلت معنوی و شکوه مادی تمدن در حال شکوفا شدن کرد و ما از تاثیرهای تحریم گذر کردیم و دشمن متوجه شد که باز هم شکست خورده است.

اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم روز پنجشنبه با حضور سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور هزاران تن از مردم مومن، انقلابی و ولایی این استان در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران قم برگزار شد.

بخش اصلی برنامه که با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، مدیران استان قم و اقشار مختلف مردم برگزار شد پخش سخنان مقام‌معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران اجلاسیه و سخنران ویژه مراسم نیز سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران بود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا