ورزشی

۴ ملی‌پوش ایرانی به فینال رسیدند

۴ ملی‌پوش ایرانی به فینال رسیدند

 

به گزارش کا 118 و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا از صبح امروز (چهارشنبه) و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر امان اردن آغاز شد. نتایج نمایندگان کشورمان پس از دیدارهای مقدماتی، به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم، ابراهیم خواری در دور اول با نتیجه 14 بر 4 چانگبائو ژی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 3 مقابل لوخان دوختوربک اولولو از قرقیزستان به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر امیر هامایون از ترکمنستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. خواری در این دیدار به مصاف یودیت از هند می‌رود.

در وزن 65 کیلوگرم، ابراهیم الهی در دور اول با نتیجه 3 بر صفر شهزادبک یاراشیف از ازبکستان را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر 9  ماکوتو هوسوکاوا از ژاپن را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر لی زو از چین را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. الهی در این دیدار با سینگ جاسکاران از هند می‌رود.

در وزن 70 کیلوگرم، علی رضایی در دور اول با نتیجه 11 بر صفر شامیل ایساکوف از اردن  را مغلوب کرد. وی در دوم با نتیجه 10 بر صفر نوارس دهاهی از عراق را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 7 بر 5 از سد ظفربک اوتاخانوف از ازبکستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. رضایی در دیدار پایانی با تایشین یاماجی از ژاپن می‌رود.

در وزن 79 کیلوگرم، فرزاد صفی جهان شاهی در دور اول با نتیجه 12 بر 2 آوتادنیل تولوگونوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در دوم با نتیجه 8 بر صفر دالر گولبایف از ازبکستان را از پیش برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 2 از سد ماگژان ژانیربای از قزاقستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. صفی جهان شاهی در دیدار پایانی به مصاف ساگار ساگلان از هند می‌رود.

در وزن 97 کیلوگرم، ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 مغلوب کامیل کوروگلیف از قزاقستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به دیدار رده بندی رفت. بابالو در این دیدار به مصاف دیپاک چاهال از هند می‌رود.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا