ورزشی

گواردیولا: بازیکنان من به بازی زیر فشار عادت دارند

به گزارش کا 118، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از پیروزی 4 بر صفر امروز (شنبه) تیمش در خانه فولام در هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس که سبب شد آنها اکنون با تعداد بازی‌های برابر با آرسنال با دو امتیاز بالاتر از این تیم در صدر جدول قرار بگیرند و پیشتاز کورس قهرمانی شوند، به خبرنگاران گفت: از زمانی که آرسنال مقابل استون‌ویلا شکست خورد، سرنوشت (قهرمانی) در دستان خودمان قرار گرفت و این همان چیزی است که ما می‌‌خواهیم. کار سختی در پیش داریم، اما آماده این چالش هستیم.

سیتی و آرسنال هر کدام دو بازی دیگر تا پایان فصل دارند. آرسنال فردا میهمان منچستریونایتد است و سیتی سه‌شنبه شب بازی معوقه‌اش از هفته سی‌و‌چهارم را در خانه تاتنهام انجام خواهد داد. در هفته پایانی هم در حالی که آرسنال از اورتون پذیرایی خواهد کرد، سیتی میزبان وستهام است.

گواردیولا درباره فشاری که روی مردانش برای جا نماندن از آرسنال در کورس قهرمانی وجود داشت، تأکید کرد: بازیکنان من به بازی زیر فشار عادت دارند و اصلاً از آن لذت می‌برند. این فصل هم همینطور بود. آنها به هیچ چیزی جز بازی بعدی‌ فکر نمی‌کنند و کاملاً روی بردن آن تمرکز دارند. ببینیم چه می‌شود. حالا باید خودمان را برای سفر به لندن آماده و سعی کنیم که بازی با تاتنهام را ببریم.

ستاره بی‌چون و چرای میدان نبرد سیتی و فولام، مدافع کروات این تیم یوشکو گواردیول بود که دو گل به ثمر رساند. گواردیولا درباره بازیکن 22 ساله تیمش اظهار داشت: من انتظارش را داشتم که او روی ضربات شروع مجدد با ضربات سر گلزنی کند. او هم یک گل تماشایی زد، هم از خیلی جهات دیگر عملکردی تماشایی داشت. البته هنوز دو بازی دیگر مانده است.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا