ورزشی

پیوس: پرسپولیس در خط حمله نیاز به جذب بازیکن دارد/ امسال 4 تیم برای قهرمانی رقابت می‌کنند

پیوس: پرسپولیس در خط حمله نیاز به جذب بازیکن دارد/ امسال 4 تیم برای قهرمانی رقابت می‌کنند

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی کا 118 در خصوص وضعیت پرسپولیس در حال حاضر و عملکرد این تیم در نقل و انتقالات اظهار داشت: شاید خیلی‌ها فکر کنند اوضاع پرسپولیس عالی است ولی من عقیده دارم هنوز این تیم کامل نیست و نیاز به جذب بازیکنی در برخی از پست‌ها از جمله خط حمله دارد. بازیکنان خوبی جذب شدند و نفرات کلیدی تیم هم حفظ شدند ولی در خط حمله پرسپولیس سه بازیکن در حال حاضر از دست داده است و تنها شهاب زاهدی جذب شده است و این یعنی یک تا دو بازیکن دیگر در این پست نیاز است که جذب شود و با این نفرات اگر تیم بخواهد وارد فصل جدید شود به مشکل خواهد خورد. 

وی افزود: شهاب زاهدی مهاجم خوبی است ولی نمی‌شود یک فصل کامل را فقط با یک مهاجم نوک سپری کنید. مصدومیت و محرومیت وجود دارد و یک جاهایی شما نیاز داری با چند مهاجم به میدان بروی یا شرایط بازی به گونه‌ای است که ممکن است سبک بازی زاهدی برایش مناسب نباشد. برای همین حداقل یک مهاجم تراز اول دیگر لازم است تا تیم در خط حمله کامل شود. به نظرم پرسپولیس در سایر پست‌ها تقریباً کادرش تکمیل است و فقط نیاز دارد در خط حمله تقویت شود.

وی افزود: خط حمله از بعضی جهات مهم‌ترین پست یک تیم می‌تواند باشد. شما بهترین گلر و بهترین ساختار دفاعی را هم داشته باش و بهترین بازیسازی را هم انجام بده ولی وقتی کسی نباشد زحمات تیم را به نتیجه برساند و گلزنی کند نمی‌توانید امتیازات لازم را بگیرید. آل‌کثیر مهاجم خوبی بود و حالا به هر دلیلی سر مسائل مالی یا موارد دیگر به توافق نرسیدند باید یک  فکری برای جانشین به جای او داشته باشند و کار راحتی هم نیست. ظاهراً باشگاه در حال مذاکره با گزینه‌های خارجی است و نمی‌دانم چه نفراتی را مد نظر دارند ولی الان پرسپولیس 2 تا 3 مهاجم تراز اول نیاز دارد و در غیر این صورت در فصل جدید کارش به مشکل می‌خورد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت رقبای این تیم در نقل و انتقالات هم توضیح داد: سپاهان فوق‌العاده‌ عمل کرده‌ است و علاوه بر اینکه تیم کاملی در فصل گذشته داشتند و پرمهره‌ترین تیم لیگ بودند، بهترین نفرات را هم جذب کردند و واقعاً تیم خیلی قدرتمندی شده‌اند. تراکتور و گل گهر هم خوب عمل کردند و استقلال هم با وجود اینکه می‌گویند ضعیف بوده فکر می‌کنم در ادامه جور دیگری عمل کند. در کل فکر می‌کنم هنوز اتفاقات زیادی در نقل و انتقالات باقی مانده که باید منتظرش باشیم و البته لیگ جذابی را در پیش داریم.

پیوس در مورد پیش بینی از قهرمان  فصل جدید هم خاطرنشان کرد: الان که هنوز فصل شروع نشده است و بعد از شروع فصل هم یک نیم فصل طول می‌کشد تا بفهمیم کدام‌ تیم‌ها حال و روز خوبی دارند و کدام تیم‌ها در حد انتظار ظاهر نشدند ولی فکر می‌کنم همان سه تیم همیشگی به اضافه تراکتور امسال در کورس قهرمانی باشند و البته گل گهر هم می‌تواند پشت سر آنها خطرناک باشد. اگر پرسپولیس برای خط حمله خودش  فکری کند امسال هم قهرمان خواهد شد. همه چیز بستگی به این دارد که در ادامه نقل و انتقالات تیم‌ها چطور عمل کنند.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا