ورزشی

اسبقیان: وزارت ورزش با جدیت به دنبال مبارزه با فساد است

 

به گزارش کا 118، سیدمحمد شروین اسبقیان روز دوشنبه در حاشیه مجمع انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدای کارم، ۱۸ فدراسیون با سرپرست اداره می‌شدند که تا کنون انتخابات ۱۱ فدراسیون برگزار شده و فردا نیز انتخابات انجمن‌های ورزش‌های رزمی برگزار خواهد شد. خدا را شاکریم که توانستیم گام‌های اساسی برداریم و تا پایان مردادماه نیز انتخابات سایر فدراسیون‌ها برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: برگزاری انتخابات‌ فدراسیون‌ها کمک می‌کند تا مدیران آن برنامه چهار ساله تدوین و در مسیر اجرایی شدن قرار دهند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک نیز اظهار داشت: این انتخابات در حضور نمایندگان فدراسیون جهانی برگزار و مجمع بسیار منظمی بود. حتی ما از نماینده فدراسیون جهانی درخواست کردیم که برای شمارش آرا نظارت کند که او گفت به اعضای مجمع و معاون وزیر اعتماد دارد.

اسبقیان در پاسخ به سوالی در خصوص نرسیدن تاییدیه کاندیداهای انجمن‌های ورزش‌های رزمی نیز گفت: به قطع یقین می‌گویم که این انتخابات فردا ۲۵ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در بخش دیگری با اشاره به بررسی پرونده فساد در فوتبال گفت: بررسی ما نشان می‌دهد که این پرونده به سال ۱۴۰۰ برمی‌گردد اما زمان آن مهم نیست بلکه وزارتخانه با جدیت به دنبال برخورد با فساد در ورزش است.

وی ادامه داد: وزیر ورزش برای برخورد با فساد در ورزش تاکید زیادی دارد و حتی ما جلسات زیادی با مسوولان فدراسیون پزشکی برای توسعه ورزش پاک داشتیم. باور داریم که ورزش ما هم عاری از دوپینگ و هم از فساد دور ات. مبارزه با فساد در ورزش از سیاست‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان است. در جمهوری اسلامی که دارای انقلاب فرهنگی و یک کشور اسلامی و فرهنگی است، سلامت محیط ورزش و مدیران ورزش باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا