فرهنگ و هنر

هر رویدادی در قم جایگاه جهانی و بین‌المللی دارد

کا 118/قم معاون تبلیغ حوزه علمیه قم گفت: خدمت در شهر کریمه اهل بیت (ع) و قم بسیار ارزشمند است و هر رویدادی در قم جایگاه جهانی و بین‌المللی دارد.

حجت‌الاسلام حسین مردانپور،۳۰ مردادماه، در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف استان با قدردانی از تلاش این ستاد عنوان کرد: خدمت در شهر کریمه اهل بیت (ع) و قم بسیار ارزشمند است و هر رویدادی در قم جایگاه جهانی و بین‌المللی دارد.

وی افزود: پس از بر عهده گرفتن مسئولیت در حوزه، چندین مرحله کار را تعریف کردیم که تعامل با دستگاه‌ها و تشکیل سه کارگروه در ارتباط با مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با فرق و حوزه دانش‌آموزی از آن جمله است.

وی تصریح کرد: بسیاری از دستگاه‌ها تعامل خوبی در اجرای برنامه‌های معاونت تبلیغ داشته‌اند و در زمینه دانش‌آموزش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فرق نیز موفقیت‌هایی شکل گرفت.

وی بیان کرد: تا اول مهر تمامی مدارس قم تحت پوشش طرح امین قرار می‌گیرند، در حال حاضر ۲۷۴ هزار دانش‌آموز و ۸۰۰ هزار نفر جامعه هدف مخاطب ما هستند و این فرصت مهمی است، اگر بتوانیم روی آموزش و پرورش کار کنیم، قدم‌های بلندی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و اخلاقی برداشته‌ایم.

حجت‌الاسلام مردانپور اظهار کرد: در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز برنامه‌ریزی‌هایی و در خصوص مبارزه با فرق انحرافی هم اقدامات فرهنگی شکل‌گرفته است، برخی از فرق انحرافی آسیب‌های جدی به افکار جوانان می‌زنند.

وی عنوان کرد: تا مهرماه دو هزار طلبه را برای کار فرهنگی در قم مستقر می‌کنیم و این تعداد طلبه فرهنگی تحت ساختار در همه عرصه‌ها به طور ویژه وارد می‌شوند و این برنامه بزرگ‌ترین کار فرهنگی قم است.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا