فرهنگ و هنر

«سکو» برای حمایت از کسب و کارهای کودک برگزار می‌شود

به گزارش کا 118از حوزه هنری، طرح حمایت از کسب و کارهای کودک و نوجوان (سکو) به منظور حمایت، رشد و فعال سازی هسته‌ها و مجموعه‌های فرهنگی هنری کودک و نوجوان، تجاری سازی نوآوری‌ها و کاربردی نمودن دانش و دستاوردهای این حوزه از طریق اعطای خدمات مالی و اعتباری می‌باشد.

شرکت‌ها، موسسه‌ها و کسب و کارهای فعال در موضوعات مطروحه در سر فصل های ذیل مورد حمایت طرح قرار خواهند گرفت که عبارتند از:

تکمیل و ارتقاء محصولات در موضوعات مورد حمایت

توسعه زیرساخت تولید محصولات در موضوعات مورد حمایت

تولید محصولات و خدمات در موضوعات مورد حمایت

موضوعات مورد حمایت:

موضوعات مورد حمایت طرح سرمایه گذاری و حمایت از کسب و کارهای کودک و نوجوان به صورت مقطعی و بر اساس ظرفیت‌ها و اولویت‌های موجود اعلام می‌گردد. موضوع این کسب و کارها عبارتند از:

ساخت عروسک‌های بازی و نمایشی

اپلیکیشن‌های تعاملی کودک و نوجوان

تولید و ساخت هدایای کودک

تولید و ساخت اسباب بازی‌های کودک و نوجوان

بازی‌های رومیزی(برد گیم)

بازی‌های موبایلی و دیجیتال

متقاضیان جهت شرکت در فراخوان سکو می‌توانند پس مطالعه شرایط از کانال‌های ارتباطی مجموعه در پیام رسان‌های ایتا،بله و روبیکا به آدرس اینترنتی  @sakko_ir، از طریق سامانه صندوق سپهر به نشانی www.irsakko.ir ثبت نام و تا ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ طرح نامه خود را در موضوعات مطروحه ثبت نمایند.

پس از داوری بر اساس ضوابط اعلامی، و با نظر هیئت داوران و اولویت بندی متقاضیان و کسب و کارها، تسهیلات در قالب قرض الحسنه به ارزش ۲ میلیارد ریال، سرمایه در گردش به ارزش ۳ میلیارد ریال و وام بلا عوض به ارزش یک میلیارد ریال ارائه می‌گردد.

تاریخ داوری ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ و زمان ارائه تسهیلات ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا