کارگری

از ظرفیت شهرک انرژی برای اشتغال مددجویان بهزیستی قزوین استفاده می‌شود

از ظرفیت شهرک انرژی برای اشتغال مددجویان بهزیستی قزوین استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار کا 118 در قزوین، علی دهباشی‌پور در بازدید و لطف الله سیاهکلی از بهزیستی و نشست با کارمندان این نهاد گفت: افزایش نشاط در بین جامعه هدف و شهروندان با ایده‌های جدید ضرورت دارد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: توانمندسازی معلولان، مسکن و هزینه‌های درمان و توانبخشی از مواردی هستند که برای آن‌ها برنامه ریزی شده و باتوجه به اینکه اشتغال پایدار دغدغه جدی است این موضوع از اولویت‌های ما است.

این مسئول ادامه داد:  در حال حاضر یک‌هزار و 200 مددجو در قالب تعاونی برای دریافت زمین و مشارکت در طرح‌های شهرک انرژی معرفی می‌شوند و اعتبار درنظر گرفته شده برای این طرح 4 میلیارد تومان است؛ البته اعتبار مورد نیاز 420 میلیارد است.

وی بیان کرد: تولید تجهیزات توان بخشی یکی دیگر از مواردی است که برای اشتغال مددجویان در نظر گرفته شده، تولید محصولات دارویی هم در نظر گرفته شده است.

دهباشی‌پور اظهار کرد: در حوزه مسکن با کمک قرارگاه امام حسن(ع) برای مددجویان بهزیستی با تسهیلات کم‌بهره دو درصد مسکن ساخته می‌شود؛ همچنین از ظرفیت خیرین در مسکن مهر به مدجویان کمک خواهد شد.

وی ادامه داد: برای تامین پوشاک مددجویان هم درصورتی که با تولیدکننده ارتباط گرفته شود، بخشی از هزینه‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: برای اشتغال بهبودیافتگان، تمام کمپ‌های استان مکلف به ایجاد اشتغال شده‌اند و این یکی از مواردی است که به عدم بازگشت به سمت اعتیاد کمک می‌کند.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا