ورزشی

ورمزیار: تصمیم‌گیرندگان برای استقلال باید پاسخگوی وضعیت این تیم باشند/ همه در نقل و انتقالات تقویت شدند و استقلال تضعیف

ورمزیار: تصمیم‌گیرندگان برای استقلال باید پاسخگوی وضعیت این تیم باشند/ همه در نقل و انتقالات تقویت شدند و استقلال تضعیف

صادق ورمرزیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی کا 118 در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال به هیچ وجه خوب نیست و مسائلی که پیش آمده باعث شده استقلال از رقبایش عقب بیافتد و در این شرایط بحرانی فقط تغییر مدیریت کم بود که استقلال درگیر آن شد. نهادهای ذیربط و کسانی که برای استقلال تصمیم می‌گیرند حالا یا وزارت ورزش است یا سازمان خصوصی سازی باید نسبت به وضعیت این تیم پاسخگو باشند و اتفاقات بدی که رخ می‌دهد متوجه آنهاست.

وی افزود: زیان بزرگی که استقلال تا اینجا داشته از دست دادن زمان بابت تغییرات است. هم تغییر سرمربی و هم تغییر مدیریت از این تیم زمان گرفت و بخشی از این موضوع خودش را در نقل و انتقالات و بخشی دیگر در شروع فصل نشان می‌دهد. این عقب افتادگی از حریفان موضوع مهمی است و استقلال نسبت به تراکتور، پرسپولیس و سپاهان که مدیریت و کادرفنی فصل گذشته خودشان را دارند فاصله زیادی پیدا کرده است.

پیشکسوت استقلال با اشاره به جدایی بازیکنان این تیم هم گفت: جدایی ستاره‌های تیم خصوصاً نفراتی مثل محبی و قایدی ضربه سنگینی به استقلال می‌نزد. این دو نفر نه تنها ستاره‌های استقلال بلکه از بهترین‌های لیگ بودند و خیلی جاها وقتی تیم از لحاظ تاکتیکی در  فصل گذشته کارش گره می‌خورد با توانایی فنی‌شان کار تیم را راه می‌انداختند و جایگزین کردن آنها کار راحتی نیست. این هم بخش دیگری از عملکرد ضعیف باشگاه در نقل و انتقالات بوده و واقعاً نمی‌دانم در نبود این دو بازیکن می‌خواهند چکار کنند.

ورمزیار راجع به اینکه نکونام هم نسبت به بلاتکلیفی استقلال در روزهای گذشته انتقادات بسیاری از عملکرد مدیران باشگاه داشته است، خاطر نشان کرد: نکونام یک استقلالی است و قطعاً برای به موفقیت رساندن تیمش سرمربی استقلال شده است و من امیدوارم که او اشتباه نکرده باشد و آمدنش به تیم در این شرایط تصمیم درستی باشد. شرایط نکونام در استقلال بسیار سخت است. او در ابتدای کارش با یک تیم ناقص کار می‌کند، یکسری از بازیکنان مهم استقلال جدا شدند و در طرف مقابل بازیکنان جدیدی هم جایگزین آنها نشدند. اکثر تیم‌ها با تیمی کامل تمرینات‌شان را شروع کردند و اردوهای خارجی هم برگزار می‌کنند، اما وضعیت استقلال به شدت بد است و هیچ امیدی به آینده نیست.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا