ورزشی

مورایس: فوتبال مثل یک مهمانی است

مورایس: فوتبال مثل یک مهمانی است

به گزارش کا 118، ژوزه مورایس با کمی تاخیر در نشست خبری پیش از دیدار برابر تراکتور در هفته ابتدایی لیگ برتر حاضر شد و با خوشرویی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.‌ سرمربی سپاهان در ابتدای صحبت‌های خود گفت: بابت تاخیر عذرخواهی می‌کنم. معمولا هیچ توجیهی برای این کار نیست و امیدوارم بتوانم طور دیگری و در زمان دیگری جبران کنم. ما باید زمان‌بندی‌مان را درست می‌کردیم. متاسفانه من ترافیک را پیش‌بینی نکرده بودم. من باز هم عذرخواهی می‌کنم. قصد بی‌احترامی نداشتم اما می‌دانم دیر آمدن من بی‌احترامی بود. چهره‌هایی جدید و چهره‌هایی قدیمی می‌بینم و برای دو عزیزی که دیگر در بین ما نیستند، متاسفم. روز خبرنگار را تبریک می‌گویم.

دیدار با تراکتور؟

تراکتور، باشگاه قابل احترامی است. سال قبل ما بازی اول برابر استقلال قرار گرفتیم و امسال برابر تراکتور؛ فقط بحث اتفاقات است. فکر می‌کنم بازی جذابی برای هواداران‌مان باشد، چون حریف جذابی برابر ما است و نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم چه تیمی برنده است. البته هیچکدام از مسابقات قابل پیش‌بینی نیستند، چون لیگ ما یک لیگ رقابتی است و انتظار من این است که امسال هم مثل سال گذشته یک لیگ رقابتی داشته باشیم. همه ما در تعطیلات بودیم و اتفاقاتی افتاد که برای همه قابل دیدن نبود ولی این اتفاقات افتاده و باید ببینیم این این فصل چطور پیش می‌رود؛ پس سراغ بازی فردا برویم و موقعیت را به شما می‌دهم که سوالات را بپرسید.

 

مهندسی قرعه‌کشی لیگ؟

نمی‌گویم دستی در کار بوده اما شاید بتوانیم قرعه‌کشی را منصفانه‌تر و عادلانه‌تر برگزار کنیم. مثلا تیم‌هایی را که در رده بالاتر جدول بودند، جداسازی ‌کنند که هفته اول با یکدیگر نیفتند. نمی‌شود که یک تیم هفته‌های اول با تیم‌هایی که در رده‌های پایین‌تر بودند، بازی کند و یک تیم دو سال پشت سر هم با تیم‌های رده بالا. من فکر می‌کنم اگر یک‌سری چیزها را جداسازی کنیم، منصفانه‌تر پیش می‌رود. این فقط یک پیشنهاد از طرف من است.

 

اردوی پیش‌فصل و مصدومان سپاهان؟

اردو خیلی خوب بود و امید نورافکن مصدوم است.

ویژگی خاص سپاهان در فصل جدید برای قهرمانی؟

من اصلا حدس نمی‌زنم. اگر می‌توانستم حدس بزنم، ارزشم بیشتر از این‌ها بود. همانطور که از سال قبل می‌گفتم، پیش‌بینی هم نمی‌توانم بکنم و حتی یک‌بار هم به کتاب قرآن و انجیل اشاره کردم و گفتم خدا معجزه می‌کند و ما نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم اما می‌توانم اشاره کنم که شانس ما نسبت به سال گذشته خیلی بهتر است و شرایط مهیا است که بتوانیم شروع کنیم. یک‌سری از مشکلاتی که سال گذشته در ابتدا با آن روبرو شدیم، امسال وجود ندارد و امسال را خیلی راحت‌تر می‌توانیم شروع کنیم اما تیم‌های دیگر هم می‌توانند این حرف را بزنند. شاید چنین شرایطی برای تیم‌های دیگر هم مهیا باشد.

 

حواشی بازی برگشت فصل گذشته برابر تراکتور؟

صحبت من در این مورد به ارزش‌هایی برمی‌گردد که باید در جامعه داشته باشیم. ما می‌خواهیم برای همه مثال باشیم. ما افرادی هستیم که از مردم استقبال می‌کنیم و می‌خواهیم مثالی برای همه افراد جهان و کشور و شهر باشیم. کار ما داخل زمین است و در کنار زمین بقیه افراد باید لذت ببرند. فوتبال مثل میهمانی است  که ما داخل هستیم و بقیه باید لذت ببرند و کنار خانواده، دوستان و اگر امکان داشته باشد، کنار خواهران و مادرشان باشند.

صحبت پایانی؟

حرف آخر برای هواداران سپاهان است. لیگ جدید، انتظارات جدید و امیدهای جدید. ما به کمک شما نیاز داریم و می‌خواهیم با حضور شما سریع‌تر به اهداف‌مان برسیم. به شما نیاز داریم و برای شما بازی می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا