ورزشی

آینده مبهم یک استقلالی در لندن

آینده مبهم یک استقلالی در لندن

به گزارش کا 118، اللهیار صیادمنش در یک‌ سال اخیر روزهای پرفرازونشیبی را در فوتبال اروپا گذراند و در شرایطی‌ که پیش‌بینی می‌شد او حتی بتواند به عنوان پدیده در جام جهانی 2022 قطر بدرخشد، اما همه معادلات علیه ستاره ایرانی رقم خورد.

صیادمنش که برای دومین فصل پیاپی در تیم هال‌سیتی کار خود را پیش برد، در فصل اخیر در چمپیونشیپ انگلیس موفق شد 2 گل بزند و 2 پاس گل بدهد اما عملکرد فنی او باعث شد تا همکاری‌اش با هال‌سیتی ادامه داشته باشد صیادمنش که در آستانه حضور ایران در جام جهانی 2022 قطر، دچار مصدومیتی طولانی‌مدت شد و شانس حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

این بازیکن در فصل گذشته اسیر مصدومیت‌های سریالی شد و همین مسأله سبب شد تا او تنها 19 بازی از 46 بازی تیمش در فصل گذشته چمپیونشیپ را به میدان برود.

 مهاجم 22 ساله فوتبال ایران بعد از ناکامی در رسیدن به جام جهانی 2022 قطر، حالا امید به آن دارد تا بتواند خود را به مسابقات جام ملت‌های آسیا برساند و به‌نوعی جبران فصل ناموفق گذشته را کند. صیادمنش که این روزها در اردوی پیش‌فصل هال‌سیتی حضور دارد، در مصاف با بردفوردسیتی برای تیمش به میدان رفت. او با وجود عملکرد خوبی که داشت، ناکام در گلزنی بود و حالا او خود را برای رویارویی با تیم نانت فرانسه آماده می‌کند تا در آخرین بازی پیش‌فصل برای هال‌سیتی به میدان  برود.

سایت «hulldailymail» انگلیس خبر داد نقل و انتقالات فوتبال در باشگاه هال سیتی آغاز شد ولی هنوز آینده دو بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اللهیار صیادمنش لژیونر ایرانی و رایگان لونگمن بازیکن انگلیسی دو بازیکن بلاتکلیف هال سیتی هستند. سرمربی تیم هنوز درباره ماندن یا رفتن این دو بازیکن تصمیمی نگرفته است.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا