اقتصاد

بهترین آموزشگاه plc در تهران

به همین دلیل، انتخاب یک آموزشگاه مناسب برای علاقه مندان به یادگیری این حرفه چالش برانگیز کرده است. در این محتوا ویژگی هایی که باید به هنگام انتخاب یک آموزشگاه پی ال سی مد نظر داشته باشید را مورد بررسی قرار داده ایم و در انتها برای راحتی کار شما بهترین آموزشگاه plc در تهران را معرفی می کنیم.

ویژگی های بهترین آموزشگاه پی ال سی

وقتی صحبت از برترین آموزشگاه برای یادگیری پی ال سی می شود، چندین ویژگی اهمیت پیدا می کنند که باید به آن ها توجه داشته باشید:

1- آموزش جامع مهارت های مناسب بازار کار

یکی از دغدغه های دانشجویان این است که دوره های آموزشی مورد نظرشان برای ورود به بازار کار داخلی و خارجی مناسب باشد و آن ها مجبور نباشند که آموزش های دیگری را ببینند. بنابراین، آموزشگاهی را انتخاب کنید که که مطالب و سرفصل های آموزشی دوره پی ال سی آن مطابق با بازار کار باشد و شما را برای ورود به بازار کار تخصصی آماده کند.

2- آموزش عملی در کارگاه های مجهز

رشته PLC یکی از زیرشاخه های رشته برق است که یادگیری آن مستلزم کسب مهارت های عملی است. برای درک بهتر آموزش های پی ال سی نیاز است تا دانشجویان در کارگاه های عملی با تجهیزات مخصوص کار کنند. این کارگاه ها باید تمام تجهیزات به روز و مورد نیاز برای درک مفاهیم پی ال سی را داشته باشد. از این رو، توصیه می کنیم آموزشگاهی را انتخاب کنید که با فراهم آوردن محیط واقعی در کارگاه های ویژه و مجهز، به صورت عملی مهارت های مورد نیاز را به شما یاد دهند نه به صورت تئوری!

آموزش عملی در کارگاه های مجهز

3- ارائه مدرک فنی حرفه ای

یکی دیگر از فاکتورهایی که به هنگام انتخاب بهترین آموزشگاه PLC باید به آن توجه داشته باشید، ارائه مدرک رسمی فنی حرفه‌ای می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان فنی حرفه‌ای کل کشور است و برای اخذ مجوزهایی مانند جواز کسب ضروری می باشد. همچنین، به دلیل عضویت سازمان فنی حرفه‌ای کشور در گروه ILO، این مدرک در بیش از 140 کشور دنیا اعتبار دارد و می توان با استفاده از آن برای مهاجرت از طریق ویزای شغلی اقدام کرد.

4- شهریه مناسب

بدون شک هزینه دوره آموزشی نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب آموزشگاه دارد. آموزشگاهی انتخاب کنید که شهریه دوره های PLC آن در حد متعارف و طبق شیوه نامه‌ تعیین شهریه‌ کارآموزان آموزشگاه های فنی و حرفه‌ای آزاد کشور باشد.

5- آموزش مقدماتی تا پیشرفته

بهترین آموزشگاه پی ال سی، آموزش های خود را از سطح پایه و مقدماتی شروع می کند تا کارآموزان ضمن یادآوری مباحث اولیه رشته برق، بتوانند راحت تر مطالب آموزشی جدید را فرا بگیرند. همچنین، بعد از صحبت درباره مقدمات به سراغ مباحث پیشرفته می رود تا بتواند یک فرد حرفه ای و کاربلد را وارد بازار کار کنند.

6- آموزش به زبانی ساده

آموزش به زبان ساده یکی از مهم ترین نکات در یادگیری موثر است. از سوی دیگر، در دوره های آموزشی دانشجویان با سطوح دانش متفاوت حضور دارند. یک آموزشگاه plc معتبر به این نکته توجه دارد و بر همین اساس، مفاهیم تئوری و اصول عملی رشته پی ال سی را به زبان ساده و قابل فهم بیان می کند تا برای همه افراد قابل یادگیری باشد.

7- اساتید با تجربه بالا

معلم نقش تاثیرگذاری در انتقال مفاهیم و علاقمند کردن کارآموزان به رشته PLC دارد. آموزشگاه های معتبر اغلب از اساتیدی برای تدریس کمک می گیرند که علاوه بر دانش فنی بالا، از رزومه کاری موفقی در بازار کار شغل پی ال سی برخوردار باشند. اساتید یک آموزشگاه خوب، همچنین باید از نظر ارتباطات اجتماعی نیز قوی باشند. برای اینکه بدانید اساتید یک آموزشگاه مجرب هستند یا خیر می توانید از افرادی که سال های قبل در آنجا دوره دیده اند سوال کنید.

8- مشاوره برای ورود به بازار کار

بیشتر علاقمندان به رشته PLC اطلاعات دقیقی در مورد نحوه ورود به بازار کار، میزان درآمدزایی، چگونگی شروع کسب و کار شخصی و مجوزها و مدارک مورد نیاز ندارند. از این رو، یک آموزشگاه خوب باید قبل از شروع دوره، برای کارآموزان جلسات مشاوره برگزار کند و با راهنمایی های مناسب، آن ها را برای ورود به بازار کار پی ال سی آماده کند.

معرفی بهترین آموزشگاه plc در تهران

برای یادگیری PLC و کسب مهارت های لازم در این رشته باید در انتخاب بهترین آموزشگاه دقت کافی داشته باشید. این مسئله نقش مهمی در موفقیت شغلی شما خواهد داشت. آموزشگاه پایتخت فناوری یکی از معتبرترین و بهترین مراکز آموزش پی ال سی در تهران است. دوره آموزش PLC در این آموزشگاه با جدیدترین متد آموزشی و زیر نظر اساتید مجرب که دانش فنی بالایی در این رشته دارند و سال های طولانی در بازار این رشته مشغول به کار هستند، برگزار می شود.

کلیه مباحث عملی پی ال سی آموزشگاه پایتخت فناوری در کارگاه های مجهز و با پیشرفته ترین تجهیزات تدریس می شوند. امکان تجدید دوره رایگان در صورت یاد نگرفتن مفاهیم طی دوره آموزشی وجود دارد و دانشجویان می توانند از پشتیبانی نامحدود دوره استفاده کنند. همچنین، برای کارآموزان شهرستانی خوابگاه با امکانات مناسب در نظر گرفته شده است.

دوره آموزش PLC پایتخت فناوری

مهارت های کسب شده در دوره پی ال سی پایتخت فناوری

دانشجویان با شرکت در دوره PLC پایتخت فناوری مهارت های زیر را کسب می کنند:

  • محاسبه و طراحی پروژه های پی ال سی
  • نحوه استفاده CPUهای پی ال سی
  • نحوه کار با پنل های لمسی صنعتی HMI
  • برنامه نویسی CPU های مختلف پی ال سی
  • توانایی عیب یابی و تعمیر تجهیزات صنعتی از قبل اجرا شده
  • آشنایی با انواع موتور و سرو موتورهای صنعتی
  • توانایی در بخش هیدرولیک و پنوماتیک
  • تسلط کامل بر درایوهای صنعتی AC و DC
  • مهارت در شبکه های پی ال سی صنعتی
  • و …

با شرکت در این دوره به یکی از دانشجویان برتر پی ال سی تبدیل می شوید و به حرفه‌ ای ترین شکل ممکن برای ورود به بازار کار واقعی آماده می شوید. برای مشاهده بیش تر این سرفصل ها و کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش plc پایتخت فناوری بر روی لینک (https://paytakhtfanavari.com/courses/plc-training/) کلیک کنید.  

علاوه بر این دوره، سایر دوره های فنی حرفه ای حوزه برق نیز در این مجموعه برگزار می شود که دارای طرفداران زیادی است. از محبوب ترین این دوره ها می توان به آموزش برق ساختمان فنی حرفه ای اشاره کرد که شامل یادگیری صفر تا صد سیم کشی ساختمان، نحوه نصب و برق کشی سیستم دوربین مدار بسته، اعلام حریق و سایر سیستم های حفاظتی، آشنایی با تجهیزات برق کشی و پیشرفته ترین مباحث برق ساختمان می شود. دومین دوره محبوب، آموزش تابلو برق صنعتی است که شامل شناخت تجهیزات و نرم افزار های برق صنعتی، طراحی و مونتاژ تابلو برق های صنعتی، تابلو های کنتاکتوری، مدارات چپ گرد / راست گرد و … می شود.

نتیجه گیری

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه PLC در تهران هستید، تمام معیارهای ذکر شده را در نظر داشته باشید و با توجه به نظرات شرکت کنندگان دوره های قبلی، تصمیم نهایی خود را بگیرید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا