ورزشی

اطلاعیه باشگاه استقلال در مورد تمدید قرارداد محبی

اطلاعیه باشگاه استقلال در مورد تمدید قرارداد محبی

 به گزارش کا 118 به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در خصوص قرارداد آقای محمد محبی بازیکن ارزنده این باشگاه، اقدامات بعمل آمده توسط باشگاه و شخص آقای کریمی سرپرست محترم مدیرعاملی باشگاه  جهت تنویر افکار هواداران عزیز به استحضار می‌رساند:

1- قرارداد قرضی آقای محمد محبی بند خرید دایمی با مبلغ 600.000 یورو قید شده است که باشگاه می‌توانست تا تاریخ 31 ماه می سال 2023 (10 خرداد ) بصورت کتبی به باشگاه سانتاکلارا بابت فعال کردن این بند، قرارداد بازیکن را دائمی کند.

2- آقای کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه،  در تاریخ 9 خردادماه با ارسال نامه رسمی به باشگاه سانتا کلارا، اعلام کرد که باشگاه استقلال قصد فعال کردن بند خرید دائمی بازیکن را دارد و از باشگاه سانتاکلارا درخواست کرد شماره حساب و شرایط پرداخت مبلغ را به باشگاه استقلال اعلام کنند. 

photo_2023-07-05_21-55-34

3- باشگاه سانتا کلارا در ایمیلی در همان روز به باشگاه پاسخ داد که به دلیل عدم پرداخت کامل مبلغ انتقال قرضی (مبلغ 140.000 یورو که در بانک واسط به دلیل تحریم‌های ظالمانه بلوکه شده است)، قرارداد انتقال قرضی آقای محبی فسخ شده است. بنابراین بند خرید دائمی بازیکن با مبلغ 600.000 یورو دیگر برای باشگاه استقلال معتبر نیست و بازیکن باید به باشگاه سانتا کلارا برگردد. (البته ادعای باشگاه سانتا کلارا، برخلاف رای فیفا که فسخ قرارداد را قبول نکرده است، می¬باشد)

photo_2023-07-05_21-55-35

4- در تاریخ 6 تیرماه آقای کریمی در نامه¬ای رسمی به باشگاه سانتا کلارا اعلام کردند که مسائل عنوان شده، مربوط به دوره مدیریت ایشان نیست و مدیریت باشگاه استقلال تغییر کرده است و با وجود اینکه هنوز مبلغ بلوکه شده قبلی به حساب باشگاه بازنگشته، بر اساس حسن نیت، باشگاه استقلال آماده پرداخت مجدد 140.000 یوروی باقیمانده به حساب باشگاه سانتاکلارا است و درخواست کرد باشگاه سانتاکلارا اطلاعات حساب بانکی خود را جهت پرداخت این مبلغ به باشگاه استقلال اعلام کند. همچنین به باشگاه سانتاکلارا اعلام شد بر اساس رای فیفا، قرارداد قرضی انتقال آقای محبی به استقلال، فسخ نشده است و علیرغم پیگیری پرونده¬ای که در همین خصوص در دادگاه عالی ورزش (CAS) در جریان است، باشگاه استقلال همچنان حق استفاده از بند خرید دائمی بازیکن را بر اساس قرارداد برای خود محفوظ می¬دارد. با تمام این جوانب، باز هم بر اساس حسن نیت، آماده مذاکره با آن باشگاه برای انتقال آقای محبی به باشگاه استقلال میباشد. 

5- با توجه به عدم ارسال جواب، باشگاه استقلال در ایمیل دیگری در روز بعد به عنوان یادآوری اعلام کرد که منتظر پاسخ باشگاه سانتاکلارا است. 

6- در تاریخ 8 تیرماه، جناب آقای کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه، در نامه¬ای نماینده رسمی خود را جهت مذاکره حضوری در پرتغال به باشگاه سانتا کلارا معرفی کرد و ایشان جهت مذاکره حضوری در باشگاه سانتاکلارا پرتغال حاضر شدند.

photo_2023-07-05_21-59-15

7- در پی مذاکره نماینده سرپرست مدیرعاملی باشگاه با تیم پرتغالی، اعلام شد که به دلیل ارسال فیش پرداختی جعلی (که در دوران مدیران قبلی رخ داده) و نیز عدم پرداخت مبلغ کامل انتقال قرضی (باز هم در دوره مدیران قبلی)، حاضر به مذاکره با باشگاه استقلال نیستند و با باشگاههای دیگری بابت انتقال آقای محمد محبی مذاکرات داشته اند. 

photo_2023-07-05_22-03-12

همانطور که در بالا ذکر شد، باشگاه استقلال و در راس آن جناب آقای کریمی سرپرست محترم مدیرعاملی باشگاه، تلاش بسیار زیادی برای انجام این انتقال داشته اند و تمام سعی خود را جهت به خدمت گرفتن آقای محمد محبی انجام داده¬اند. بنابراین بد عهدی و بد رفتاریهایی که در گذشته در خصوص قرارداد آقای محبی صورت گرفته، باعث شده است که تلاشهای فراوان سرپرست محترم مدیرعاملی باشگاه بی نتیجه مانده باشد. 

در نتیجه، با توجه به مسائل مطرح شده، تنها شخصی که میتواند به ماندن آقای محبی در تیم استقلال کمک کند، خود آقای محبی است و امیدواریم که ایشان نیز در راستای این امر و رضایت مدیران باشگاه سانتاکلارا، اقدامات مثبت خود را ادامه دهند. زیرا زمانی که باشگاه ایشان رضایت نمی¬دهد، بازیکن می‌تواند اعلام کند که من در سانتا کلارا می‌مانم یا فقط و فقط به باشگاه استقلال می‌روم، و باشگاه سانتاکلارا نمی¬تواند بازیکن را بدون رضایت ایشان به باشگاه دیگری بفرستد.

سرپرست معاونت حقوقی باشگاه 

           احسان حیدری شهباز

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا