ورزشی

روشن: انتخاب سرپرست جدید استقلال من را نا امید کرد/ بهتر است از استقلال این فصل هیچ انتظاری نداشته باشیم

روشن: انتخاب سرپرست جدید استقلال من را نا امید کرد/ بهتر است از استقلال این  فصل هیچ انتظاری نداشته باشیم

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی کا 118 در خصوص وضعیت استقلال گفت: من شرایط استقلال را به دقت دنبال نمی‌کنم و چیزهایی که می‌بینم در حد همین اخبار یک خطی است و اطرافیان به من منتقل می‌کنند و خیلی در جریان ریز اتفاقات باشگاه نیستم ولی واقعاً شرایط خوبی در تیم وجود ندارد و همان بلایی که چند سال است سر استقلال می‌آورند را امسال تکرار کرده‌اند. اینکه تیم اول سرمربی انتخاب می‌کند و سرپرست منصوب می‌کنند و بعد مدیرعامل انتخاب می‌شود. اگر حجت کریمی قرار بود برود چرا سرمربی آورد؟ چرا سرپرست تیم را تغییر داد؟ چرا بازیکن خرید؟ الان هم که نفر جدید آمده است قطعاً تصمیمات مدیر  قبلی را گردن نمی‌گیرد و اگر نتایج خوبی گرفته نشود آن را بهانه قرار می‌دهد.

وی در مورد منتفی شدن حضور بیرانوند در استقلال هم گفت: من واقعاً نمی‌دانم استقلال وقتی حسینی را دارد چرا رفت سراغ بیرانوند؟ این از ابتدا هم یک موضوع تبلیغاتی بود و بیخودی رویش مانور دادند. دو باشگاه اصلاً نباید از هم بازیکن بگیرند و زمان ما هم چنین توافقی صورت گرفته بود و به جز الله‌وردی در آن مقطع بازیکنی بین دو تیم جابجا نشد. من خودم هم وقتی با استقلال قرارداد 30 تومانی داشتم از پرسپولیس پیشنهاد 500 تومانی دریافت کردم و آن زمان در شمیرانات یک خانه لوکس قیمتش 50 تومان بود. 

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت استقلال گفت: اینکه می‌گویند محبی و قایدی در حال جدا شدن هستند و یامگا اخطار داده و می‌خواهد فسخ کند همه دستپخت این آقایانی است بدون اینکه مسئولیت قبول کنند تیم را رها کردند و حالا هم مدیر جدید آمده است کار دشواری دارد و نمی‌دانم از پس این همه مشکل بر بیاید یا نه. 

روشن با انتقاد از انتصاب سرپرست جدید این تیم توضیح داد: این شخصی که جدید آمده (سامره) به قیافه‌اش نمی‌خورد اینکاره باشد. او اصلاً با بیژن طاهری قابل مقایسه نیست. نمی‌دانم چرا طاهری را برداشتند و چرا او را جانشین طاهری کردند. با این شرایط من امیدی به استقلال فصل بعد ندارم. اگر این انتخاب خود نکونام بود واقعاً انتخاب اشتباهی بوده و اگر به او تحمیل کردند که دیگر چه بدتر.

وی در مورد حضور علی خطیر بر مسند مدیریت استقلال هم خاطرنشان کرد: امیدوارم در کارش موفق باشد و نظر خاصی ندارم.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا