ورزشی

نکیسا: مدیریت آنقدر کار دارد که فرصت بودن در کادر فنی را ندارم

نکیسا: مدیریت آنقدر کار دارد که فرصت بودن در کادر فنی را ندارم

به گزارش کا 118، نیما نکیسا، مدیرعامل جدید ذوب آهن در مورد مسائل مختلف این باشگاه صحبت کرد. او از تجربه مدیریتی خود گفت و مدعی شد خیلی‌ها از آن بی خبر هستند و همچنین در گفت که نمی‌خواهد در کادرفنی حضور داشته باشد.

او در خصوص احتمال حضور در کادرفنی گفت: این باشگاه آنقدر کار دارد که من فرصت بودن در کادر فنی را ندارم و آنقدر به توانایی‌های فنی کادر فنی اعتقاد دارم که مطمئنم این کشتی‌ای که دست آقای ربیعی و همکاران ایشان در تیم بزرگسالان ذوب آهن سپرده شده، قطعا به روزهای درخشانی نزدیک خواهد شد. من آقای ربیعی را یک تکنسین متبحر می‌دانم چون به لحاظ اخلاقی، رفتاری، شان یک مربی و تلاش‌های شبانه روزی برای تیم ذوب‌آهن تلاش می‌کنند.

نکیسا در مورد کادرفتی ربیعی و تجربه مدیریتی خود ادامه داد: کادر فنی ایشان هم از شان بسیار بالایی برخوردارند و برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت می‌کنم.  هیچ هراسی از کار کردن با آدم‌های متبحر و باتجربه ندارم، بلکه استقبال هم می‌کنم. می‌دانم که در مسیر مدیریتی احتیاج به راهنمایی‌هایی از عزیزان دارم. من خودم را در شرایطی ندیدم که بگویم در خیلی از مسائل آگاه مطلق هستم. اما من هم در سی و چندسالی که در فوتبال بوده‌ام تجارب مختلفی به دست آوردم، چه در دوران بازی و چه در دوران مربی‌گری و چه در دوران مدیریتی که شاید خیلی‌ها از آن بی‌اطلاع باشند اتفاقا مدیریت مرتبط با تیم داریم، چه در تدریس در دانشگاه و شرایط دانشگاهی.  

مدیرعامل ذوب آهن همچنین گفت: کار سخت و طولانی مدت است اما لذت کار کردن با افراد صادق برای من خیلی جذاب است. من همکاران بسیار نزدیکی در باشگاه ذوب‌آهن دارم که خیلی به هم نزدیک شدیم و همدیگر را تکریم می‌کنیم و در این مدت کم خیلی به یکدیگر علاقمند شده‌ایم. شاید اوایل بعضی از دوستان عقده‌شان بر این بود که شاید تغییر و تحولات یک مقدار نگران کننده باشد اما من به شما قول می‌دهم که تیمی که برای خدمت‌گزاری به این شهر آمده است، تیم دست و پا بسته‌ای نیست بلکه سرشار از تجربه فوتبالی و ورزشی است.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا