فرهنگ و هنر

ارزش‌های دینی مردم ایران در دوران دفاع مقدس متبلور شد

به گزارش کا 118، سردار «علی‌احمد فیض‌اللهی» روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس به استکبار آموخته است که قدرت رویایی با ایران اسلامی را هرگز نخواهند داشت.

وی بیان کرد: آنانی که چشم بسته به دنبال تبلیغات دشمن هستند باید بدانند در زمین دشمن حرکت می کنند و در جامعه و بین مردم هیچ جایگاهی ندارند.

 فرمانده تیپ تکاور انصارالرسول (ص) سپاه جوانرود اظهار کرد: مجموعه ارزش‌های دینی ما در دفاع مقدس و تمام صحنه‌های جنگ تحمیلی توسط فرزندان، جوانان و رمندگان ما خلق شده است.

وی ادامه داد: ایثار، رشادت، مقاومت، از خودگذشتگی و شهادت واژه هایی هستند که فقط به واسطه وجود باورهای قوی دینی و اعتقادی خلق شدند و حاکمیت دین در گوشه گوشه هشت سال جنگ تحمیلی و خلق حماسه دفاع مقدس کاملا مشهود است.

فرماندار جوانرود نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع در فرهنگ ایرانی اسلامی امری مقدس است و دفاع مقدس برگرفته از باورهای دینی است.

«سعدی نقشبندی» اضافه کرد: دشمنان از صدر اسلام تاکنون با انواع توطئه و ترفند از جمله جنگ با مسلمانان، شکنجه، تهاجم فرهنگی، محاصره اقتصادی و ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان به مقابله با اسلام و انقلاب برخاستند اما به لطف خداوند هرگز نخواهند توانست کوچکترین خدشه ای به اسلام و انقلاب وارد کنند.

وی اظهار داشت: دشمنان از هر وسیله برای بر هم زدن آرامش و امنیت کشور استفاده می کنند اما همواره نقشه آنان نقش بر آب می شود.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس این شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده و بیش از ۷۲۰ جانباز و ۳۴۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا