ورزشی

رسمی: پایان کار کریم باقری در پرسپولیس

رسمی: پایان کار کریم باقری در پرسپولیس

به گزارش کا 118 لحظاتی پیش و در شلوغی مقابل باشگاه پرسپولیس رضا درویش در گفتگوی نسبتا طولانی با خبرنگاران و هواداران، پیرامون اتفاقات اخیر باشگاه صحبت و در بخشی از مصاحبه خود رسما جدایی کریم باقری از پرسپولیس را تائید کرد.

درویش در حالی که خود را در محاصره هواداران و اندک خبرنگاران باقی‌مانده مقابل ساختمان باشگاه می‌دید، در اواخر مصاحبه با سوالی پیرامون تمدید قرارداد کریم باقری مواجه شد و گفت: «کریم باقری که اصلا قراردادی ندارد.»

مدیرعامل سرخپوشان ادامه داد: «باتوجه به اینکه سیدجلال حسینی مدرک مربیگری خود را دریافت کرده و می‌تواند روی نیمکت بنشیند، ما از او به جای کریم باقری استفاده خواهیم کرد و از آقا کریم در جای دیگری استفاده می‌کنیم.»

این جملات درویش، هواداران پرسپولیس که آرام به نظر می‌رسید را تا حدی عصبانی کرد اما مدیرعامل قرمزها با لحن آرام و همیشگی، توضیح داد: «اگر قرار باشد ما از همه کاپیتان‌ها و پیشکسوتان به عنوان مربی استفاده کنیم که باید 25 مربی داشته باشیم.»

با این حال یکی از خبرنگاران تفاوت و اهمیت کریم باقری را به درویش متذکر شد اما با این حال او صراحتا اعلام کرد که تمایلی به تمدید قرارداد کریم باقری ندارد و سیدجلال حسینی را در فصل آینده جانشین او خواهد کرد.

کریم باقری پیش از این در مصاحبه خود گفته بود که هیچ تماسی از باشگاه برای تمدید قرارداد دریافت نکرده و البته در عین حال به یحیی گل‌محمدی و رضا درویش حق انتخاب نفرات موردنظر خود را داد. این در حالی است که گل‌محمدی هنوز اظهارنظر صریح در مورد باقری نداشته است.

آقا کریم از اواخر لیگ چهاردهم و با انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی پرسپولیس، به عضویت کادر فنی سرخپوشان درآمد و در این مدت باوجود تغییر همه اعضای کادر فنی، به عنوان مربی ثابت روی نیمکت سرخپوشان نشست.

بسیاری از کارشناسان و هواداران، حضور باقری را که مقبولیت ویژه نزد هواداران پرسپولیس دارد، از عوامل کاهش حواشی در این سال‌های قرمزها نسبت به فصل میانی دهه 1390 دانستند.

کریم باقری با 9 سال حضور روی نیمکت پرسپولیس رکورددار مربیگری در این تیم است و حالا با پایان کارش باید دید که در تیم دیگری به مربیگری ادامه می‌دهد. او زمانی که به عنوان بازیکن و در دوره علی دایی از پرسپولیس کنار گذاشته شد، تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت و به تیم دیگری ملحق نشد.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا