ورزشی

تارتار: تقریبا ۹۵ درصد نقل و انتقالات‌مان تمام شده

تارتار: تقریبا ۹۵ درصد نقل و انتقالات‌مان تمام شده

به گزارش کا 118، مهدی تارتار پس از پیروزی در دیدار دوستانه برابر هوادار در خصوص این مصاحبه اظهار داشت: به نظر من تیم هوادار هم خیلی خوب بازی کرد. هر دو تیم خوب بودند، منتها هواداری‌ها از ما آماده‌تر بودند و فکر می‌کنم اولین تیمی که شروع کرد، هوادار بود. ما توانستیم در نیمه دوم بازی را کنترل کنیم. در‌ مجموع بازی بدی نبود و خیلی چیزها دستگیرمان شد و حالا با دیدن فیلم باید مشکلات‌مان را حل کنیم. خیلی کار داریم. تغییرات زیادی داشتیم و از نظر بدنی عقب هستیم. انشالله خدا عنایت کند و چند هفته اول را به سلامت عبور کنیم. فکر می‌کنم در ادامه بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم.

او در خصوص نقل و انتقالات تابستانی ملوان توضیح داد: ما تقریبا ۹۵ درصد نقل و انتقالات‌مان تمام شده و با توجه به مشکلاتی که تیم در سال گذشته داشته، سعی کردیم بعضی از نقاط را ترمیم بکنیم ولی نیاز به زمان داریم. می‌خواهم هواداران‌مان صبور باشند تا بتوانیم یک تیم خوب را آماده کنیم و از هفته پنجم، ششم به بعد روی روال بیفتیم و تیم بهتری شویم.

تارتار در واکنش به اینکه مازیار زارع انتظارات هواداران ملوان را بالا برده است، عنوان کرد: جا دارد از آقا مازیار و پژمان نوری عزیز تشکر کنم. اینها خیلی برای ملوان زحمت کشیدند؛ آن هم در روزهایی که واقعا برای ملوان در لیگ دسته اول سخت بود و این تیم را به سختی به لیگ برتر آوردند و با سختی حفظ کردند. ما هم سعی می‌کنیم راه آن عزیزان را ادامه بدهیم و امیدوارم  در این راه، با همه پیشکسوتان عزیز و هواداران‌مان متحد باشیم تا بتوانیم ملوان را که عشق همه مردم انزلی است، حفظ کنیم و جایگاه بهتری را در پایان فصل داشته باشیم.

سرمربی ملوان در واکنش به اظهارات قلیچ گفت: با توجه به استرسی که روی شغل ما هست، من اگر بتوانم ۵-۶ سال قبل را به یاد بیاورم، هنر است اما آقا وحید است دیگر؛ فقط می‌توانیم همین را بگوییم. واقعا نمی‌دانم داستان چه بوده اما اگر آقای کماسی تایید نکرده است، قطعا آقای کماسی درست می‌گوید.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا