اقتصاد

جدیدترین محصول یکبار مصرف پیکنیک برند

جدیدترین محصول یکبار مصرف پیکنیک برند

اگر صاحب یک مغازه ظروف یکبارمصرف فروشی هستید و می خواهید محصولات خود را همیشه به روز نگه دارید یا دائما در حال گشت و گذار هستید و مهم است که اطلاعاتان درباره ظروف یکبارمصرف مسافرتی کامل باشد یا صاحب کافه و رستوران هستید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید. چرا که قرار است شما را با جدیدترین محصولات موجود در بازار در دسته ظروف یکبارمصرف و ویژگی های بارز آنها آشنا کنیم.

معرفی جدیدترین محصولات یکبار مصرف دارای سیب سلامت بازار

امروزه بسیاری از ظروف یکبار مصرف با حجم های متنوع و رنگ های متفاوت در بازار وجود دارند که هر کدام برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. اما آیا به راستی همگی در یک سطح از کیفیت قرار دارند؟ به طبع این موضوع اتفاق نخواهد افتاد زیرا برخی از ظروف یکبار مصرف همچون ظروف پیکنیک برند دارای نشان سیب سلامت هستند و این امر برای سلامت شما عزیزان بسیار حائز اهمیت است.

6587

در ادامه برخی از محصولات بی نظیر این کارخانه تولید کننده را بیان می کنیم:

نیم نگاهی به  ظروف پلی پرو، جدیدترین محصول پیکنیک برند

یکی از جدیدترین محصولات یکبار مصرف تولیدی در کارخانه بزرگ پیکنیک برند ظروف پلی پرو است که از مواد اولیه مرغوب پلی پروپیلن یا pp تولید شده اند. برخلاف دیگر ترموفرمینگ های دیگر که دارای درب pet هستند این محصول به دلیل دارا بودن دربی از جنس pp می تواند به همراه درب در مایکروویو قرار بگیرد و مواد غذایی شما دیگر حالت خشکی پیدا نمی کنند. ظروف پلی پرو را به راحتی می توانید داخل ماشین ظرفشویی و فریزر قرار دهید و از کاربرد و زیبایی آن نهایت لذت را ببرید. کاربرد این ظروف آنچنان بالا بوده  که به دلیل چند خانه بودن این محصولات در اغلب رستوران ها خصوصا از مدل سه خانه آن جهت سرو انواع کباب استفاده می شود. به دلیل ظرفیت حجمی بالای ظروف پلی پرو که چیزی حدود 1500 سی سی است می توان حجم مناسبی از مواد غذایی را درون آن جای داد.

این محصول مناسب بسته بندی انواع مواد غذایی گرم و سرد بوده و ماده مضر BPA ندارد، لذا دوست دار سلامت انسان به شمار می رود. همچنین دارای استحکام و ضخامت مناسب بوده که نتیجه آن نشکستن و آسیب ندیدن مواد غذایی درون آن است.

پیکنیک برند نماینده انحصاری ظروف پلی پرو در ایران

 پیکنیک برند و طب پلاستیک نماینده انحصاری ظروف پلی پرو هستند و قالب این ظروف داخل ایران نیست. شما به راحتی با خریداری این ظروف می توانید جدیدترین محصول را در کسب و کار و منزل خود داشته باشید. ظروف پلی پرو دارای بدنه مشکی مات و درب شفاف هستند که در سه سایز تک خانه، دو خانه و سه خانه تولید می شوند.

این محصول بی نظیر دارای خاصیت استکبل است به این معنا که هنگام جابجایی و حمل و نقل روی یکدیگر نمی لغزند و راحتی را به همراه دارند.

چرا ظروف پلی پرو پیکنیک برند را بخریم؟

این محصول به دلیل ویژگی های فراوان مورد استقبال بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته است.  در ادامه لیستی از ویژگی های این محصول خاص را بیان می کنیم:

  • دارای نشان سیب سلامت است.
  • قابلیت قرارگیری در فریزر، مایکروویو و ماشین ظرفشویی را دارد.
  • از درب با جنس پلی پروپیلن برخوردار است و می توان با درب آن را درون مایکروویو قرار داد.
  • برای بسته بندی انواع مواد غذایی سرد و گرم مناسب است.
  • دارای استحکام و ضخامت قابل قبولی است.
  • دارای سوپاپ خروجی هوا بوده و از خمیر شدن مواد غذایی درون آن جلوگیری می شود.
  • دارای قابلیت استکبل است به این مفهوم که روی یکدیگر زمان جابجایی نمی لغزند.
  • دارای بدنه مشکی مات و درب شفاف است که می توان آن را با ظروف الگانت ست کرد.
  • دارای دسته بندی مناسب سایز به صورت تک خانه، دو خانه و سه خانه است.
  • ماده مضر BPA نداشته و دوست دار سلامت انسان است.
  • با محیط زیست سازگاری دارد.

خرید آنلاین ظروف پلی پرو از فروشگاه اینترنتی پیکنیک برند

اگر به دنبال خرید جدیدترین محصول ظروف یکبار مصرف در کنار زیبایی و کارایی هستید به شما ظروف پلی پرو پیکنیک برند را پیشنهاد می کنیم. این ظروف به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود در حالی که مدت زمان کمی توسط تنها نماینده انحصاری خود یعنی طب پلاستیک و پیکنیک برند روانه بازار شده اما با سیل عظیمی از استقبال روبه رو گشته است.

با استفاده از این ظروف به کاربرد بی نظیر آن پی خواهید برد، تنها کارایی و زیبایی برای ما اهمیت ندارد بلکه به دنبال سلامت شما عزیزان و محیط زیستمان هستیم. به همین دلیل محصولات پلی پرو دارای نشان سیب سلامت بوده و سازگار با محیط زیست هستند.

پیکنیک برند از ابتدای کار خود با هدف قرار دادن اصالت کالا، ارسال سریع، گارانتی بازگشت و مشاوره تخصصی قدم های بزرگی در ارائه انواع ظروف یکبار مصرف و چند بار مصرف برداشته است.

وب سایت https://picnic-brand.com

خریدی مطمئن را با این برند نام آشنا تجربه خواهید کرد.

پایان رپرتاژ آگهی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا