ورزشی

مومنی‌مقدم: والیبال ایران مزد زحماتش را گرفت

مومنی‌مقدم: والیبال ایران مزد زحماتش را گرفت

به گزارش کا 118 به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی‌مقدم پس از شکست ایتالیا و کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جوانان جهان اظهار کرد: خدا را به خاطر این لطفی که به تیم ملی والیبال ایران داشت، شاکر هستم. بازیکنان ایران مزد زحماتشان را گرفتند. دو سال سخت کار کردند و نتیجه این تلاش قهرمانی آسیا و جهان بدون شکست بود. این پیروزی نشان از قدرت مطلق والیبال ایران دارد. اگر خوب کار کنید، تمرکز داشته باشید، به خدا توکل کنید و یک هدف مشترک داشته باشید قطعاً چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

وی با ابزار خرسندی از کسب عنوان قهرمانی افزود: به بازیکنان ایران افتخار می‌کنم که در این دو سال بسیار زحمت کشیدند و فشارهای زیادی را تحمل کردند. دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم. کادر فنی نیز زحمات زیادی کشیدند. پیمان اکبری که مانند برادر من است در نقش مدیر فنی تیم به هر شکلی مشاوره داد. آقایان زارع، منصوری، شاکری، جدیدالاسلام، حسن‌زاده، عزیزی و همه زحمت زیادی کشیدند. من هم عضو کوچکی از این خانواده بودم که توانستیم دست به دست هم دهیم و قهرمان شویم. خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد و حتی برای لحظه‌ای دل مردم ایران شاد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران تاکید کرد: کسب قهرمانی جهان افتخار بزرگی برای والیبال کشور است. این‌ها نسل آینده والیبال هستند و امیدوارم به باد فراموشی سپرده نشوند و به نحو احسن از آن‌ها استفاده شود. کل سالن و همه بازیکنان و مربیان تیم ایران را تحسین می‌کردند. وقتی دو بر یک مقابل تیم خوبی مثل ایتالیا عقب هستید بازگشت به بازی بسیار دشوار است و این قدرت والیبال ایران، اراده و اعتماد به نفس تیم را نشان می‌دهد.

وی افزود: امیدوارم که همه رده‌های سنی موفق باشند و بتوانند افتخار کسب کنند. بدون باخت قهرمان جهان شدیم و همه تیم ایران را تحسین می‌کنند. حتی خود ایتالیا با دو باخت به کار خود پایان داد. امیدوارم این شخصیتی که پیدا کرده‌ایم پابرجا بماند. یک گروه خوب بودیم و همه مثل برادر در کنار یکدیگر کار کردیم. امیدوارم این اتفاق خوب در همه رده‌ها رخ دهد. دوباره هم از همکارانم تشکر می‌کنم. بودن کنار آن‌ها برای من افتخار بزرگی بود.

مومنی‌مقدم با اشاره به مدیر فنی تیم جوانان خاطرنشان کرد:  پیمان اکبری تجربه فوق‌العاده خوبی داشت و در زمان مسابقات خیلی به تیم ایران کمک کرد. از تیم آنالیز نیز تشکر می‌کنم. امشب با ایتالیایی بازی داشتیم که از همه لحاظ مسلح بود. شانزده کادر فنی داشتند به علاوه خود ولاسکو که هیچ حرفی در مورد او وجود ندارد. آن‌ها دوست داشتند که با قهرمانی از اینجا بروند اما بازیکنان ایران اجازه ندادند.

وی در پایان گفت: واقعا جای یوسف کاظمی خالی است و دوست داشتم در این شادی کنار بچه‌ها باشد. او نیز در این دو سال زحمت کشید و فقط در همین دو هفته کنارمان نبود. امیدوارم فدراسیون، وزارت ورزش و همه به این جوان‌ها بال و پر بدهند و انگیزه زیادی برای آن‌ها ایجاد کنند. در در بحث سربازی نیز به این بازیکنان کمک شود و بتوانند به واسطه قهرمانی جهان معافیت بگیرند.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا