ورزشی

شمسایی: هدفمان محک زدن بازیکنان برای مسابقات آسیایی است

شمسایی: هدفمان محک زدن بازیکنان برای مسابقات آسیایی است

تیم ملی فوتسال ایران در اولین بازی از تورنومنت دوستانه بین قاره ای در تایلند به مصاف فنلاند رفت و با حساب دو بر یک پیروز این دیدار شد.

به گزارش کا 118، وحید شمسایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان بازی دوستانه مقابل فنلاند گفت: خیلی مهم بود که ما این بازی را ببریم. تقریبا سیزده نفر از شانزده نفرمان استفاده کردیم و هدفمان این است که برای مسابقات آسیایی بازیکنان مان را محک بزنیم و فهرست بازیکنان را به مسابقات آسیایی اعلام کنیم. می دانستیم فنلاند هم دارد برای مقدماتی جام جهانی آماده می شود، در کل این تورنمنت محک خوبی است برای من و همکارانم تا نسبت به بازیکنان شناخت بیشتری پیدا کنند.

مربى تیم ملى در پاسخ به سوال برای مسابقات کویت بازیکنانی که در این تورنمنت دارید را استفاده می کنید یا احتمال دارد بازیکنی را اضافه کنید یا کسی را حذف کنید؟ گفت:

قطعا بعد از مسابقات تصمیم می گیریم ولی بازیکنان خوبی هم بیرون داریم که می توانیم هر لحظه جایگزین نفرات کنیم اینجا جایی است که بازیکنان را می بینیم و شناخت کافی پیدا می کنیم و بهترین ها را انتخاب می کنیم. ضمن اینکه دو حریف خوب مان در آسیا هم یعنی تایلند و ویتنام هم در این تورنمنت هستند. نسبت به تیم جام جهانى گذشته هم ١٠ تغییر داشته ایم، زمان می برد تا به هم عادت کنیم.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا