ورزشی

تارتار: به ذوب‌آهن بابت این پیروزی تبریک می‌گویم

تارتار: به ذوب‌آهن بابت این پیروزی تبریک می‌گویم

به گزارش کا 118، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار تیم فوتبال ملوان بندر انزلی مقابل ذوب‌آهن اصفهان که با شکست 2 بر یک ملوانان همراه بود، گفت: ابتدا از هواداران تشکر می کنم که تا پایان بازی از ما حمایت کردند. از آنها عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم برنده باشیم و شرمنده شدیم. هفته بعد باید این شکست را جبران کنیم. بازی بسیار نزدیکی بود و اگر از موقعیت های خودمان استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم حداقل یک امتیاز بگیریم.

«بد آوردیم و اگر توپ در گل اول به دروازه‌بان ما برخورد نمی‌کرد، شاید تبدیل به گل نمی‌شد». وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: روز خوب ما نبود و شرمنده هواداران شدیم. زمین اجازه نمی‌داد دو تیم عملکرد خوبی ارائه کنند و بازی بیشتر فیزیکی بود. به ذوب‌آهن بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

سرمربی ملوان در مواجهه با خبرنگاری که معتقد بود ذوبی‌ها زمان بازی را تلف می‌کردند، گفت: این مسئله با توجه به جوّ ورزشگاه و و فشاری که می‌آوردیم، طبیعی بود و حریف باتجربه عمل کرد. نباید هیچ‌وقت از حریف عقب بیفتیم که این اتفاقات بیفتد و باید زحمت بکشیم تا جلو باشیم. اتفاقات فوتبالی هم وجود دارد و گل‌های بدی دریافت کردیم. هر تیم از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند، برنده می‌شود و تیمی که بیشتر اشتباه می‌کند، شکست می‌خورد.

تارتار درباره نیاز ملوان بندر انزلی به خرید مهاجم جدید تصریح کرد: مهاجم جذب کرده‌ایم و منتظر پایان نقل‌وانتقالات هستیم تا این بازیکن به‌عنوان بازیکن آزاد به ما ملحق شود.

وی با بیان اینکه ملوان فرصت‌های زیادی به ذوب‌آهن نداد، گفت: در صحنه گل دوم هم اشتباه کردیم و باید حواس‌مان به پوشش بازیکنان باشد. بیشتر روی بدنسازی کار کردیم و از هواداران می‌خواهم صبور باشند. تیم خوبی هستیم و این تیم را درست می‌کنیم. زمان کمی داشتیم، اما در نیمه دوم بر بازی مسلط بودیم و در این زمین خراب نمی‌توانیم کیفیت بهتری از خودمان نشان بدهیم. امیدوارم کیفیت زمین بهتر شود.

سرمربی ملوان بندر انزلی در مورد بازی دادن به ابوذر صفرزاده که طی روزهای گذشته به ملوان پیوسته، بیان کرد: صفرزاده به‌تازگی معرفی شده، اما یک ماه است که کنار ماست و هماهنگی لازم را داشت. ما تغییر سیستم دادیم که بد هم نشد و شرایط بازی به سود ما پیش رفت.

تارتار درباره نیمکت‌نشینی مهران احمدی اظهار داشت: او بازیکن خوب ماست، اما این زمین برای امثال مهران نیست. من حتی حسین صادقی را تعویض کردم و پیمان رنجبری را به زمین آوردم تا در این زمین به‌صورت مستقیم بازی کنیم. در این زمین بازیکنان تکینیکی خیلی موفق نمی‌شوند.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا