ورزشی

امیر نجفی چالشتری: برخی با حرفهای نسنجیده جامعه موی تای را گمراه می کنند/هضم واقعیت برایشان دشوار است

امیر نجفی چالشتری: برخی با حرفهای نسنجیده جامعه موی تای را گمراه می کنند/هضم واقعیت برایشان دشوار است

مربی تیم اعزامی موی تای کشورمان به رقابتهای جهانی مالزی در بخش جوانان گفت: با وجود اینکه فدراسیون بین المللی، بارها به صورت کتبی و حتی شفاهی، جواد نصیری را به عنوان نماینده رسمی و انحصاری IFMA در خاک ایران معرفی کرده است و بر آن صحه گذاشته؛ با این حال ظاهرا هضم این واقعیت هنوز برای برخی دشوار است.

امیر نجفی در گفت و گو با کا 118 ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: افرادی که دانسته یا ندانسته چنین موضوعاتی را پیش می کشند، تنها باعث زیر سئوال رفتن خود و همچنین گمراهی جوانانی خواهند شد که به امید رسیدن به مدارج بالا در موی تای، جذب این ورزش می شوند؛ والا در عصری به سر می بریم که دسترسی صحیح به اطلاعات از طریق رسانه ها و سایتهای معتبر و مرجع به راحتی ممکن است.

نجفی ادامه داد: محض یادآوری باید عنوان کنم که فدراسیون بین المللی موی تای بهتر از هرکسی به اساسنامه های خود و منشور المپیک اشراف دارد و با آگاهی کامل از قوانین بین المللی، جواد نصیری را به عنوان نماینده خود در ایران معرفی کرده که مستنداتش هم موجود است. هر کسی شک و شبهه ای دارد می تواند این موضوع را از طریق IFMA ، و حتی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کشور خودمان نیز استعلام بگیرد.

وی در بخش دیگر صحبتهای خود پیرامون عملکرد تیم اعزامی جوانان به مسابقات جهانی مالزی نیز گفت: ما در این رویداد مهم با همت تک تک نفرات و همچنین مدیریت هوشمندانه جواد نصیری موفق به کسب ۱۷ مدال رنگارنگ و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان شدیم. این در حالی بود که کشورهای صاحب نام و مدعی با آمادگی کامل و بدون دغدغه از چند روز  قبل پا به مسابقات گذاشته و از هر نظر خود را مهیای شرکت در رقابتها کرده بودند. اما ورزشکاران ایرانی برای رسیدن به مالزی با انواع و اقسام مشکلات همچون تورم نرخ ارز، عدم برخورداری از حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، عدم شرکت در اردوی آماده سازی به دلیل کرونا و …. دست و پنجه نرم کردند. اما ثابت کردند که با همت و تلاش می توان کارهای بزرگ را ممکن کرد.

مسئول کمیته حقوقی و انضباطی موی تای در مناطق ۳ و ۷ کشور تصریح کرد: بدون شک موی تای ایران چه در بخش تیمی و چه انفرادی، پتانسیل زیادی برای قرار گرفتن در جمع بهترین های جهان را دارد.  منتهی نباید فراموش کنیم که حمایتهای مسئولین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز می تواند در سرعت بخشیدن به این امر تاثیر مثبت بسیاری داشته باشد. در حال حاضر موی تای ایران با جواد نصیری عضو موثر شورای ریاست IFMA، نایب رئیس فدراسیون آسیایی و سفیر عالی ورزش در جهان با یک برنامه ریزی هدفمند منطبق بر تقویم فدراسیون بین المللی موی تای در حال حرکت رو به جلو است و در سایه همدلی و اتحاد تمامی زحمت کشان و دلسوزان این ورزش، حقیقتا شاهد اعتلای روزافزون موی تای کشورمان هستیم.

این مربی تحصیل کرده در رشته حقوق خصوصی و دارای مدرک کارشناسی ارشد در پایان از زحمات و تلاشهای جواد نصیری نماینده تام الاختیار فدراسیون بین المللی موی تای در ایران، حسن محمدخانی نایب رئیس این تشکیلات در کشور، ایمان غیاثوند مدیر تیم های ملی و همچنین دیگر اعضاء کادر فنی از جمله: محمد علی یوسفی سرمربی ، هادی محمد زاده مربی وسرپرست، مجید خواجوند مربی و داوران اعزامی بهزاد رخنه و سمیرا داوری و تمام اعضا این مجموعه قدردانی به عمل آورد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا