ورزشی

جلوه: تنها هدف بازیکنان شاد کردن مردم است/ نگران وضعیت حاجی‌پور هستیم

جلوه: تنها هدف بازیکنان شاد کردن مردم است/ نگران وضعیت حاجی‌پور هستیم

به گزارش کا 118 و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مهدی جلوه پس از شکست سه بر دو ایران مقابل آرژانتین اظهار کرد: در حال حاضر تنها نگرانی ما علی حاجی‌پور است و امیدوارم که حال او خوب باشد. تلاش کردیم تا در این بازی به پیروزی برسیم و باعث شویم که حداقل حال علی بهتر شود. از ست دوم به خوبی توانستیم حریف را آنالیز کنیم و باید بگویم که تنها نیت تیم ایران در لیگ ملت‌ها این بود که ابتدا حال خانواده‌های خودمان و بعد مردم را خوب کنیم و برای سربلندی آن‌ها بجنگیم.

وی در ادامه تاکید کرد: امیدوارم که در بازی مقابل کوبا به پیروزی برسیم. تیم ایران آنطور که دوست داشت و برای آن تلاش کرد، نتیجه نگرفت اما مطمئن باشید که تمام توانمان را به کار گرفتیم و از مردم می‌خواهم که در ادامه مسیر تیم را دعا کنند. امیدوارم کار در لیگ ملت‌ها را با پیروزی به پایان برسانیم تا با انرژی بیشتری در تورنمنت‌های بعدی حاضر شویم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: خیلی دوست داشتم که به پیروزی برسیم اما این اتفاق رخ نداد ولی واقعاً تنها هدف تیم حال خوب مردم است. تیم ایران خیلی تلاش کرد و برنامه‌ریزی زیادی انجام دادیم اما ورزش همین است که باخت بخشی از آن محسوب می‌شود و تیم ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

جلوه در پایان افزود: مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند و بازیکنان تیم ملی هم تمام تلاش خود را برای شادی دل آن‌ها انجام می‌دهند. امیدوارم در ادامه مسیر هم خدا کمک کند  و هم شرایط به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم باعث سربلندی مردم شویم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت صفر بامداد روز دوشنبه 19 تیرماه یعنی کمتر از 18 ساعت پس از مسابقه با آرژانتین در چهارمین و آخرین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم برابر کوبا صف‌آرایی می‌کند.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا