فرهنگ و هنر

چهار هزار برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در یزد اجرا می شود

به گزارش کا 118، سرتیپ حسین زارع کمالی روز سه‌شنبه در آستانه هفته دفاع مقدس در نشستی با خبرنگاران استان افزود: همایش فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح، جلسات بصیرتی و معرفتی و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

وی ، دیدار با خانواده شهیدان، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان، نواختن زنگ مهر و مقاومت، توزیع یک هزار سری نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت، پاسداشت روز سرباز، رونمایی از مستند دفاع مقدس، تجلیل از جهادگران و برگزاری همایش دیده‌بان صبح ویژه اصحاب رسانه را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد. 

این مسئول بیان کرد. پایگاه‌های مقاومت بسیج، دستگاه‌های اجرایی و نهادها، تشکل‌ها و گروه‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در یزد و تمامی شهرستان‌های استان همکاری دارند و رویکرد حاکم بر این برنامه ها جهاد تبیین در ارتباط با دوران دفاع مقدس است .

زازع کمالی بیان کرد: نقش خبرنگاران در جهاد تبیین و انعکاس برنامه‌های هفته دفاع مقدس نقشی بی‌بدیل است و باید بیش از گذشته با عنایت به جنگ ترکیبی دشمنان ماموریت جهادی و انقلابی خود را در استان با همکاری بخش‌های مختلف انجام دهند.

حجت‌الاسلام کاظم کریم بیگی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد نیز یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشت و بر ضرورت رصد توطئه دشمنان و انجام اقدامات مناسب برای خنثی کردن آنها با بصیرت مردم و مسئولان تاکید کرد.     

همچنین سرهنگ منصور زارع مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد از برگزاری همایش فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان در روز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه جاری در مسجد حظیره خبر داد که از ساعت ۹ صبح با اجرای برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.

چهار هزار برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در یزد اجرا می شود

در ادامه سرهنگ مسعود آرامش نماینده فراجا در یزد با تبیین اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با مشارکت آحاد مردم، گفت: ترویج فرهنگ ایثار با توجه به هجمه همه جانبه فرهنگی و رسانه‌ای دشمن ضروری است و در این زمینه رسانه‌ها بایدحضور پررنگی داشته باشند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و بیش از ۴۰ هزار بسیجی رزمنده دارد.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغاز می‌شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا