کارگری

مخالفت با تخریب ورزشگاه سن سیرو

مخالفت با تخریب ورزشگاه سن سیرو

به گزارش کا 118، با وجود تلاش میلان و اینتر برای ساخت ورزشگاه جدید، مقرر شد که ورزشگاه سن‌سیرو نیز تخریب نشود. مسئولان شهر میلان بعد از برگزاری جلسات متعدد و بررسی موارد گوناگون در نهایت با تخریب ورزشگاه سن‌سیرو مخالفت کردند.

پیش از این قرار شده بود دو باشگاه میلان و اینتر ورزشگاه جدیدی در نزدیکی ورزشگاه فعلی برای خود احداث کنند. با شرایط فعلی اما این موضوع امکانپذیر نخواهد بود چرا که از نظر محیط زیست و با در نظر گرفتن اینکه سن‌سیرو یک بنای تاریخی در میلان محسوب می‌شود، تخریب آن امکانپذیر نیست. به این ترتیب پروژه نوسازی سن‌سیرو به حالت اجرایی درخواهد آمد.

شهرداری میلان بیانیه‌ای منتشر کرد که تأیید می‌کند دستور حفظ ورزشگاه سن‌سیرو صادر شده است. کارلو مونگوسی که در زمینه محیط زیست در شهرداری میلان فعالیت می‌کند در پست اینستاگرامی خود جلوگیری از تخریب سن‌سیرو را باعث جلوگیری از انتشار 210 هزار تن Co2 و تخریب 45 هزار متر مربع فضای سبز دانست.

شهرداری شهر میلان نیز بعد از اعتراضات بسیار با تخریب بنای 70 ساله‌ای که خاطرات بسیاری برای این شهر و فوتبال اروپا دارد مخالفت کرد و حالا باید دید دو باشگاه میلان و اینتر آیا پروژه ساخت ورزشگاه جدید را ادامه می‌دهند یا خود را همسو با پروژه جدید کرده و در بازسازی سن‌سیرو همکاری خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا