ورزشی

نعمتی: امیدوارم لیاقت پوشیدن پیراهن شماره 4 را داشته باشم

نعمتی: امیدوارم لیاقت پوشیدن پیراهن شماره 4 را داشته باشم

به گزارش کا 118، علی نعمتی پس از حضورش در باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: مقداری کار داشتیم که ان‌شاءالله به خیر و خوشی تمام می‌شود.

وی درمورد آخرین وضعیت مصدومیت خود گفت: این مصدومیت تمام شده است. یک تا دو دیدار دوستانه بازی کردم و اکنون شرایط خوبی دارم.  ان‌شاءالله بتوانم به تیم کمک کنم. در کل مصدومیت سختی بود و در هفته‌های پایانی فصل قبل با درد بازی می‌کردم. مجبور شدم عمل کنم. اکنون شرایط خوبی دارم و به بچه‌های تیم رسیده‌ام. امیدوارم از هفته اول در اختیار تیم باشم و همه جوره به پرسپولیس کمک کنم.

مدافع پرسپولیس درخصوص شرایط این تیم در پیش فصل، توضیح داد: با تعویق یک هفته‌ای لیگ، به شرایط فصل‌های قبل رسیده‌ایم. بچه‌ها و تیم همه جوره برای مسابقات آماده هستند و امیدوارم مانند سال قبل با داشتن هدف و برنامه‌ریزی، بتوانیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم.

نعمتی درمورد تعویق لیگ به خاطر گرمای هوا و لغو اردوی پرسپولیس در ترکیه، عنوان کرد: گرما برای همه تیم‌ها است اما در تهران صبح و بعد از ظهر، همه جوره تمرین کردیم و به مرز آمادگی رسیده‌ایم.

وی درمورد حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: نمی‌دانم اما همه جوره در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان تلاش می‌کنیم تا بتوانیم مانند سال قبل، افتخارات بزرگی کسب کنیم.

بازیکن پرسپولیس درخصوص میزان انگیزه‌اش برای تکرار نمایش‌های فصل قبل خود با توجه به اینکه یکی از عوامل دبل قهرمانی سرخ‌پوشان بود، پاسخ داد: اینگونه نیست که فقط یک بازیکن در موفقیت تیم تاثیر داشته باشد زیرا وقتی تیم نتیجه می‌گیرد، کل تیم خوب کار کرده‌اند. قطعا امسال هم همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا بتوانیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم.

نعمتی درباره اینکه پس از تحویل دادن پیراهن شماره 6 به محمد حسین کنعانی‌زادگان، امسال پیراهن شماره 4 را که سال‌ها بر تن سید جلال حسینی بود بر تن خواهد کرد و آیا این موضوع به او فشار نمی‌آورد، گفت: حسین پیش از این در پرسپولیس شماره 6 را بر تن می‌کرد و طبق صحبتی که با یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی و کادرفنی داشتم، قرار شد امسال این پیراهن را به او بدهیم و من شماره 4 را که سال‌ها سید جلال و یحیی پوشیدند، می‌پوشم. همه جوره تلاش می‌کنم و امیدوارم لیاقت پیراهن شماره 4 را داشته باشم.

وی درمورد اظهارنظر برخی پیشکسوتان پرسپولیس مبنی بر اینکه شاید غیرت ایرانی بازهم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌های عربستانی که ستارگان دنیای فوتبال را جذب کرده‌اند جواب بدهد، خاطرنشان کرد: طبق قانونی که گذاشته‌اند نمی‌توانیم مثل تیم‌های عربستانی هزینه کنیم و بازیکنان بزرگ را بگیریم اما باید غیرت و تلاش کنیم تا بتوانیم دست کم نتیجه لازم را بگیریم.

مدافع چند پسته پرسپولیس درپاسخ به این سوال که آیا برایش تفاوتی دارد که امسال گل‌محمدی از او در کدام منطقه بازی بگیرد، گفت: قطعا هیچ فرقی ندارد. هر جا کادرفنی تصمیم بگیرد باید بهترین عملکرد را داشته باشم و قطعا تلاش می‌کنم.

نعمتی درمورد صحبت با مدیران پرسپولیس برای تمدید یک ساله قراردادش، توضیح داد: صحبتی کردیم و قرار شد بار دیگر این موضوع فردا در هیات مدیره تصمیم گیری شود. امیدوارم توافقات لازم صورت بگیرد و یک سال دیگر هم در خدمت پرسپولیس باشم.

وی در واکنش به این موضوع که جزء بازیکنانی بود که برای حضور در پرسپولیس خانه‌اش را فروخت و شنیده می‌شود الان انتظار تغییر در وضعیت قرارداد و افزایش مبلغش را دارد، تصریح کرد: قرارداد من خیلی پایین است. این قرارداد منتشر شد و همه دیدند. امیدوارم هیات مدیره، مدیریت و درویش کمک کنند تا به آن چیزی که مدنظر من است برسد.

بازیکن پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با وجود کسب 3 قهرمانی، آیا آپشن‌های قراردادش را دریافت کرده است، گفت: کل مبلغ قراردادم را گرفته‌ام اما هنوز آپشن‌ها را نگرفته‌ام.

نعمتی درمورد دریافت پیش قرارداد، عنوان کرد: آپشن‌ها مانده و پیش پرداخت هم نگرفته‌ایم. 

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا