ورزشی

پیروانی: پرسپولیس خودش بمب است

پیروانی: پرسپولیس خودش بمب است

به گزارش کا 118، افشین پیروانی پس از اتمام قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فکر می‌کنم هیچ جای دنیا به این شکل مصاحبه نمی‌کنند، البته مشکل شما نیست. یک جایگاهی باید باشد. همیشه هم می‌گویم و هیچ ترتیب اثری داده نمی‌شود. خوشحالیم که قهرمان شدیم و خوشحالیم که دوباره لیگ قرار است آغاز شود.

وی ادامه داد: ناراحتیم که سقف قرارداد گذاشتند و قانونی گذاشتند که تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند، آسیب ببینند. الان گفتند که لیگ را جوان کردیم که میزان دوندگی زیاد شود. الان وحید امیری ما که جزو پیرترین‌های ماست ولی ماشاالله بیشتر از جوانان می‌دود. کاش تصمیمی که گرفتند، کارشناسانه‌تر بود. کاری که انجام دادند، مطمئنا پرسپولیس ضرر خواهد کرد. یک مشکلی که وجود دارد، گفتند که 6+1 خارجی اگر 60 درصد بازی نکند. اگر به این شکل باشد که می‌شود لیگ خارجی. اگر هم قرار است بازیکن خارجی نگیریم، چگونه به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا بازی کنیم. من فکر می‌کنم جلسه‌ای که برگزار کردند، بهتر بود 2 فوتبالی هم حضور داشت. به هیچ عنوان من این قانون را قبول ندارم و فکر می‌کنم تصمیم عجولانه‌ای گرفتند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص سقف قراردادها گفت: شفافیت مالی؟ نه، تیم‌هایی که هلدینگ دارند و خصوصی هستند، اصلا چنین چیزی رعایت نمی‌شود. این قانون فقط به پرسپولیس و استقلال ضرر می‌رساند. در مجموع خیلی از تیم‌ها فراتر کار می‌کنند. این قانون را گذاشتند که این 2 تیم از قهرمانی دور شوند. خداراشکر ما پرسپولیسم و تیم خوبی داریم. این قانونی که گذاشتند برای بازیکن منطقی نیست.

پیروانی در خصوص مسئله بیرانوند گفت: یک مسئله‌ای مطرح کردند که پرسپولیس بمب (نقل و انتقالاتی) می‌ترکاند. اصلا اینطور نیست. پرسپولیس خودش بمب است. تمام بازیکنان وظیفه و تعهد دارند. هر کسی آمد، قدمش بر چشم پرسپولیسی‌ها. مطمئن باشید که پرسپولیس آنقدر بزرگ است که فراتر از هر نامی خواهد بود. مطمئن باشید که هر کسی به پرسپولیس آمده با دل آمده است. 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت کریم باقری نیز اظهار داشت: کریم باقری سرمایه پرسپولیس است. فوتبالیستی تکرارنشدنی است. دوست عزیز و صمیمی ماست و باشگاه نیز در تلاش است که او دوباره به مجموعه اضافه شود. اتفاقی افتاده که در حال حاضر در کنار ما نیست ولی من می‌گویم که آقا کریم حضورش به نفع تیم است. 

وی در خصوص برخی شایعات که یک هوادار متمول باعث شده تا کریم باقری از جمع پرسپولیسی‌ها کنار برود، گفت: پرسپولیس آنقدر بی در و پیکر نیست که یک نفر بخواهد اظهارنظر کند. صحبت‌هایی که شده احساسی بوده است. هوادار متمول چندین سال است که می‌آید. این هوادار متمولی که می‌گویند زمان بازیگری خود من دوست صمیمی علی پروین بود و برای سفری که ما داشتیم، کمک کرد. الان هم آمده یک مجموعه فیزیوتراپی درست کرده است. این که بگوییم یک هوادار باعث این کار شده درست نیست. یک هوادار چنین قدرتی ندارد.سوءبرداشت شده است.

پیروانی در خصوص قرعه‌کشی نیز گفت: بازی‌ها از هفته اول مهم است. ما پرسپولیسیم و 3 قهرمانی داریم. مطمئناً با تمام توان می‌آییم که امسال نیز چنین نتیجه‌ای را کسب کنیم. 

وی در خصوص ورزشگاه آزادی نیز اظهار داشت: باید از مجموعه ورزشگاه آزادی تشکر کنم که ما را دعوت کرد، نیمکت‌ها را نشان دادند. ما به آنها گفتیم که ایراد این است که نیمکت‌ها را خیلی پایین بردند. من فکر می‌کنم خیلی خوب در حال کردن هستند. ایراد این است که سال‌های گذشته کاری نکردند ولی الان 3 شیفت کار می کنند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. 

مدیر پرسپولیس در خصوص اردوی ترکیه نیز اظهار داشت: ان‌شاءالله پنج شنبه قرار است راهی اردوی ترکیه شویم.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا