کارگری

تلاش مشترک کارگزاران بیمه با دهیاران برای شناسایی افراد بیمه نشده روستایی

تلاش مشترک کارگزاران بیمه با دهیاران برای شناسایی افراد بیمه نشده روستایی

حسن ابراهیمی گفت: ارتباط بین کارگزاران صندوق بیمه با دهیاران را از جمله راهکارهای مؤثر و کارآمد در شناسایی افراد واجد شرایط است.

به گزارش کا 118، حسن ابراهیمی (مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان  استان یزد) ارتباط بین کارگزاران صندوق بیمه با دهیاران را از جمله راهکارهای مؤثر و کارآمد در شناسایی افراد فاقد بیمه دانست.

صبح امروز نشستی با حضور حسن ابراهیمی مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان یزد و امیر ملانوری بخشدار و دهیاران بخش مرکزی اشکذر با موضوع توسعه بیمه اجتماعی در استان برگزار شد که در این نشست مدیر صندوق بیمه استان یزد گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در راستای اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی و تحقق اهداف و برنامه های دولت در خصوص تعمیم و گسترش نظام تأمین اجتماعی و در حمایت از اقشار فاقد بیمه اجتماعی غیر مشمول بیمه اجباری و به منظوربرخورداری از مزایا و تعهدات بلند مدت بیمه های اجتماعی در خصوص بازنشستگی، سالمندی، ازکارافتادگی، فوت و نقل و انتقال سوابق بیمه ای تأسیس گردید.  

 حسن ابراهیمی در این نشست ضمن تشریح اهداف قرارگاه کرامت و راهکارهای توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، تحت پوشش درآمدن کشاورزان و روستائیان این بخش را امری مهم و آتیه دار برای تمامی خانواده های این بخش دانست و خاطر نشان کرد ارتباط بین کارگزاران صندوق بیمه با دهیاران را از جمله راهکارهای مؤثر و کارآمد در شناسایی افراد واجد شرایط است.

در این نشست امیر ملانوری (بخشدار مرکزی اشکذر استان یزد) گفت: بیمه اجتماعی برای کلیه اقشار به خصوص جامعه روستایی همیشه دغدغه بوده و هست و صندوق می تواند با ارائه خدمات بیمه اجتماعی به این قشر از جامعه نقش بسزایی در تأمین آتیه افراد مشمول در زمان پیری و ناتوانی ایفاء کند. در ادامه ملانوری به استفاده حداکثری از ظرفیت دهیاران در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به منظور بهره مندی جامعه هدف از خدمات صندوق بیمه اجتماعی و تحقق سهمیه تکلیفی تأکید کرد.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا