فرهنگ و هنر

برگزاری سومین کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی در البرز

معاون بهداشت و درمان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری سومین کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی در سال جاری خبر داد.

به گزارش کا 118، محمد کریمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از برگزاری سومین کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی و حق پرستاری جانبازان در سال جاری خبر داد  و بیان کرد: در راستای رسیدگی به آسیب‌های مرتبط به جراحت جنگی و تعیین درصد ازکارافتادگی جانبازان و آزادگان سرافراز دومین کمیسیون پزشکی تعیین درصد در سال ۱۴۰۱ از متقاضیان واجدالشرایط جانبازی پنج‌شنبه ۱۰ شهریورماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار و به وضعیت ۲۵۰ پرونده رسیدگی به عمل آمد.

معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران مناطق یک و همچنین دیگر شهرستان‌های استان البرز با حضور در کمیسیون در سه شعبه تخصصی تیر و ترکش، شیمیایی و موج و انفجار برای تعیین درصد جانبازی به‌صورت تخصصی و جداگانه به همراه اصل پرونده جانبازی و مدارک درمانی مورد معاینه قرار گرفتند.

وی گفت: چند فقره پرونده مربوط به ماده ۲۲ و ۲۶ حق پرستاری والدین معظم شهدا نیز در کمیسیون خانواده به‌صورت غیرحضوری مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا