فرهنگ و هنر

راه‌حل‌های کیوان ساکت برای جلوگیری از آسیب جسمی نوازندگی

«کیوان ساکت» از برگزاری مسترکلاس خود در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش کا 118 به نقل از روابط عمومی پروژه، کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار گفت: قرار است مستر کلاسی در شهر اصفهان برگزار کنیم که این مستر کلاس چهارشنبه دوم شهریور ماه سال جاری از سوی مجموعه فرهنگی «شهر آشوب» برگزار می‌شود.

این آهنگساز در ادامه بیان کرد: این مسترکلاس تفاوت کلی با مستر کلاس‌های قبلی که برگزار کردم دارد که این تفاوت در نوع نگاه نوازندگی و تکنیک‌های پیشرفته تار و سه تار، شیوه تمرین کردن و بهداشت نوازندگی است.

این نوازنده تار افزود: این کلاس آموزشی به مشکلات نوازندگان و افزایش ارتقای نوازندگی می‌پردازد که در نظر داریم هنرجویان متوسط و پیشرفته بتوانند از مشکلات خود بگویند و بتوانیم راه‌حل‌های مناسبی را برای مشکلات آنها ارائه دهیم.

وی در پایان گفت: همچنین در این کلاس آموزشی به شیوه ساز زدن نوازندگان می‌پردازیم؛ زیرا اگر نوازنده به شیوه درستی ساز نزند مشکلاتی در عصب و ماهیچه‌های آنها به وجود می‌آید که به دست‌ها، بازوها، شانه، گردن و ستون مهره‌ها آسیب جدی می‌زند، در نتیجه راه حل‌هایی برای دچار نشدن به این مشکلات در نوازندگی ارائه می‌شود و ورزش‌های مناسب نوازندگی آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا