اقتصاد

بهترین شهر قبرس برای سفر کدام است؟

بهترین شهر قبرس برای سفر کدام است؟

جزیره قبرس، جواهری درخشان در قلب دریای مدیترانه است. این جزیره زیبا با تاریخ و فرهنگ غنی، مناظر طبیعی خیره‌کننده و سواحل آرامش بخش، پذیرای مسافران زیادی از سراسر دنیا است. آثار باستانی بی‌نظیر، روستاهای سنتی و جشنواره‌های فرهنگی، همه اینها در قبرس وجود دارند. این جزیره در تمام فصول سال میزبانان گردشگران است.

به دلیل آنکه قبرس به دو بخش قبرس جنوبی و قبرس شمالی تقسیم شده و هر کدام مقررات و محیط فرهنگی خاص خود را دارند سفر به قبرس با پیچیدگی هایی همراه است. برای سفر به قبرس جنوبی باید ویزای قبرس جنوبی داشته باشید و برای سفر به قبرس شمالی نیز باید مدارک سفر شما کامل باشد. وجود یک آژانس مسافرتی که بتواند به صورت تخصصی تورهای قبرس را برگزار کند و ویزای قبرس جنوبی را به راحتی برای مسافر بگیرد می تواند بسیار کمک کننده باشد. یکی از آژانس های مورد اطمینان در این مورد آفتاب تراول است. در ادامه به بررسی بهترین شهرهای قبرس برای سفر می پردازیم.

 

بهترین شهرهای قبرس جنوبی

برای بازدید از شهرهای قبرس جنوبی می توانید از تور قبرس جنوبی آفتاب تراول استفاده کنید.

لارناکا

شهر ساحلی لارناکا در جنوب شرقی قبرس واقع شده. فرودگاه اصلی قبرس نیز در شهر لارناکا قرار دارد و لارناکا اولین شهر قبرس جنوبی است که هر مسافری به آن خواهد رسید. لارناکا به دلیل سواحل زیبا، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی متعدد و آب و هوای معتدل، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در قبرس است.

همچنین لارناکا دارای یک بندرگاه قدیمی است که در آن می‌توانید از قایق‌ها و کشتی‌های تفریحی استفاده کنید. از جمله جاذبه‌های گردشگری لارناکا می‌توان به کلیسای سنت لارنس، مسجد حلال سلطان تکه، حمام‌های رومی، ساحل فینیکودیس و قلعه لارناکا اشاره کرد. مهمترین سواحل لارناکا نیز می توان به ساحل فینیکودس و ساحل مکنزی اشاره کرد.

هتل های زیادی در لارناکا وجود دارد که در امتداد ساحل واقع شده اند. از معروف ترین هتل های لارناکا می توان به گلدن بی ، لوردوس بیچ ، رادیسون بلو ، سان هال و لیوادیوتیس اشاره کرد.

لیماسول

شهر ساحلی لیماسول پرجمعیت ترین شهر قبرس است و بندر تجاری اصلی قبرس نیز در شهر لیماسول واقع شده است. همچنین یک بندر تفریحی یا مارینا ، چندین مرکز خرید بزرگ یا مال و همچنین یک پارک آبی بزرگ نیز در این شهر وجود دارد. لیماسول دارای هتل های 5 ستاره لوکس و باکیفیتی است که معروف ترین آنها هتل فورسیزن می باشد.

آیاناپا

شهر آیاناپا به داشتن سواحل با شن سفید معروف است و در فصل تابستان میزبان گردشگران اروپایی زیادی است. آیاناپا محیط بسیار شاد و سرزنده ای دارد که بیشتر مناسب گردشگران جوان می باشد. همچنین یک پارک آبی بزرگ نیز در شهر آیاناپا وجود دارد. معروف ترین ساحل قبرس به نام ساحل نیسی در شهر آیاناپا واقع شده است. از بهترین هتل های آیاناپا می توان به هتل نیسی بلو و گریشین سندز اشاره کرد.

نیکوزیا

شهر نیکوزیا پایتخت قبرس جنوبی است. به دلیل فاصله این شهر از دریا ، کمتر برای اقامت مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. البته فاصله لارناکا تا نیکوزیا حدود نیم ساعت است و خیلی از مسافرانی که در لارناکا اقامت دارند برای گشت و گذار سری هم به نیکوزیا می زنند. بزرگترین مرکز خرید قبرس در شهر نیکوزیا واقع شده. همچنین نیکوزیا دارای یک محله قدیمی است که در آن کلیساها ، رستورانها و مغازه های زیادی وجود دارد و شباهت زیادی به خیابان های آتن دارد.

 

بهترین شهرهای قبرس شمالی

اگرچه سفر برای سفر به قبرس شمالی نیازی به اخذ ویزا نیست ولی مدارک مسافران هنگام ورود به قبرس شمالی باید کامل و کانفرم شده باشد ، در غیر اینصورت امکان دیپورتی مسافر از فرودگاه وجود دارد. آفتاب تراول مجری مستقیم تور قبرس شمالی نیز می باشد و برای سفر به قبرس شمالی می توانید با خیال راحت از خدمات این آژانس استفاده کنید.

12

گیرنه

شهر ساحلی گیرنه نزدیک ترین شهر به فرودگاه قبرس شمالی می باشد. مهمترین جاذبه گردشگری گیرنه ، خلیج گیرنه است که شامل یک بندرگاه باستانی است که در حال حاضر به یک بندر گردشگری و توریستی تبدیل شده. هتل های لوکس و زیبایی در سواحل گیرنه ساخته شده که از معروف ترین آنها می توان به هتل های مریت و همچنین هتل الکسوس و کراتوس اشاره کرد. این هتل ها خدمات خود را به صورت All Inclusive ارائه می دهند. همچنین چندین مرکز خرید نیز در شهر گیرنه وجود دارد.

فاماگوستا

شهر ساحلی فاماگوستا میزبان بزرگترین دانشگاه قبرس شمالی است و به همین دلیل افراد زیادی به این شهر سفر می کنند. همچنین هتل های بسیار خوبی هم در سواحل زیبای فاماگوستا و مناطق اطراف آن مثل اسکله و بافرا ساخته شده است. از معروفترین و بهترین هتل های این منطقه می توان به هتل کونکورد لاکچری و همچنین هتل سالامیس بی اشاره کرد. منطقه فاماگوستا به داشتن سواحل شنی وسیع معروف است.

 

انتخاب شهر مناسب در تور قبرس بسیار مهم است چون هر شهر ویژگی های خاص خود را دارد و محیط فرهنگی شهرها گاها بسیار متفاوت است و منجر می شود تجربه متفاوتی از تور قبرس داشته باشید. مشاوره با آژانسی که در مورد تور قبرس به صورت تخصصی کار می کند و مجری مستقیم تور قبرس است به شما بسیار کمک خواهد کرد تا از سفر خود لذت ببرید و بهترین سفر ممکن را به قبرس داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفر به قبرس می توانید با شماره تلفن 88559925 تماس حاصل فرمایید.

پایان رپرتاژ آگهی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا