فرهنگ و هنر

افتخار شهید شهرکی خدمت خالصانه فارغ از مذهب و قومیت بود

به گزارش خبرنگار معارف کا 118حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه روز جمعه در یادداشتی به مناسبت شهادت امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان نوشت: باز دست پلید درندگان درمانده در برابر انقلاب و دورمانده از حقیقت انسانیت، سردمداران استکبار داعش پرور و ایادی وهابی او از آستین ننگین مزدوران زبون و شیطان پرست، بیرون آمد و جان یکی دیگر از فرزندان اسلام و خادمان بی ریای ملت، در عرصه ایمان و جهاد، مرحوم مغفور حجت الاسلام شیخ سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان را گرفت. این مسجد، مرکز وحدت شیعه و سنی و زیر پرچم مقتدر ولایت فقیه است.

وی افزود: آدمکشان خون کسی را ریختند که به اعتراف همگان، تمام هم و غم و فخرش خدمت صادقانه و خالصانه به خلق فارغ از مذهب و قومیت بود. از فعالیت های این روحانی دلسوز و وحدت ساز، ایجاد پایگاه سلامت معتادان بود که توانست نزدیک به ۵۰۰ معتاد را بازپروری نماید. او حامی محرومان، مرد مواسات و کمک رسانی به نیازمندان و به شدت تلاشگر در مبارزه با کرونا، همراه و همدل با جوانان و نوجوانان و انقلابیِ با اقتداری بود که همیشه پناه مظلومان به شمار می رفت.

این استاد فلسفه و حکمت ادامه داد: اینجانب، عروج آن روحانی مردم دار را به مردم شرافتمند زاهدان، مددجویان عزیزش و باز ماندگان محترم و خانواده معزز ایشان تعزیت و تبریک عرض نموده و از حضرت احدیت برای ایشان تسلا و نیز اجر و صبر مسالت دارم و در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برای آن جهادگر واصل، حدایق جنات، رفعت مقامات، رحمت و ریحان بی کران و حشر با شهیدان عاشورا، طلب می کنم.

افتخار شهید شهرکی خدمت خالصانه فارغ از مذهب و قومیت بود
حجت الاسلام خسروپناه​​​​​

به گزارش کا 118شامگاه پنجشنبه به هنگام اذان مغرب در خیابان جمهوری شهر زاهدان، حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان در مقابل مسجد توسط افراد مسلح مورد هدف قرار گرفت. 

در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد افراد مسلح با ۲ خودرو پژو و پراید با صورت های پوشیده و با کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت حجت‌الاسلام شهرکی کردند که از ناحیه سر و سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت. حجت‌الاسلام شهرکی سریعا با عوامل اورژانس به مرکز درمانی اعزام شد که با توجه به شدت جراحات به فیض شهادت نائل شد. 

پیکر پاک این شهید امروز، جمعه در زاهدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا